Lady Gaga – Do What U Want

You can`t have my heart , And you won`t use my mind but,  Do what you want with my body!

  Lady Gaga se revolta printr-o serie de tweet-uri care dau de inteles ca ea nu scrie ca sa fie nr 1. in Billboard sau ca sa fie mai presus decat Katy Perry, ci pentru noi, pentru fanii ei si pentru arta. Dupa care, lanseaza cea mai noua piesa care este un featuring cu R.Kelly, numit “Do what you want”.

   De cand am auzit dimineata la 6 piesa sunt completly addicted. Mi se pare super geniala, iar versurile chiar exprima cu adevarat ce mesaj vrea sa transmita artista. Nici mie nu-mi pasa ca Gaga nu a debutat cu “Applause” pe 1 si nu-mi pasa ca toti zic de Katy ca e de 10 ori mai buna. Din contra, Gaga demonstreaza cu noul album ARTPOP ca a evoluat si ne ofera numai muzica absolut geniala, pe cand Katy vine cu o reciclare idioata a fostului album “Teenage Dream”, care are doar trei piese bune. Tine-o tot asa GAGA!

-G

 

4 thoughts on “Lady Gaga – Do What U Want

  1. Ce poza:D, posteriorul ii apartinei Gagai:))?
    imi place melodia, do what you want with my body, insa nu stiu de ce…dar tot Katy imi place mai mult. (Cine iti place de la x Factor de pana acum?)

  2. De necrezut , nu-mi place . Nu-mi place , ARTPOP care l-am interpretat ca un Fame reinnoit adica niste piese care sa atinga macar perfectiunea de la Born this Way se pare ca e un pic cam dezamagitor , Applause m-a innebunit , o ador , as asculta-o nonstop , da cand am auzit-o am zis : ” ARTPOP e cel mai tare ” . Apoi Aura sau Burqua , habar nu am cum s-o chema , m-a dezamagit foarte tare , acum si mai mult piesa asta , nu zic ca tema melodiei o urasc , dar nu ma prinde , pur si simplu nu , nu imi place .
    Frumoase randuri : ” Gaga demonstreaza cu noul album ARTPOP ca a evoluat si ne ofera numai muzica absolut geniala, pe cand Katy vine cu o reciclare idioata a fostului album “Teenage Dream”, care are doar trei piese bune. ”🙂 , nu am nimik cu Katy , chiar imi place de ea , are voce , e draguta , melodiile sunt frumoase , dar daca cineva spune ca-i mai buna ca Mother Monster atunci o dau ********🙂 .

Leave a Reply

