Birthday Mailbox

    Ieri mi-am sarbatori ziua de nastere si pentru ca am niste prieteni atat de draguti si atenti, am primit toate cartile pe care le vroiam. Pe parcursul saptamanii trecute imi tot puneau intrebari despre carti si despre ce am mai citit si chiar ma miram de ce. Toate cartile de mai jos erau pe whishlist-ul meu si ma bucur foarte mult ca le acum. Promit foarte curand recenzie pentru fiecare.

IMG_1101

 

IMG_1102

 

IMG_1103

 

IMG_1104

 

IMG_1105

 

   Am mai primit si alte cadouri, cum ar fi bani sau parfumuri, sau haine, dar pe voi va intereseaza cartile. Multumesc tuturor pentru urarile de aici de pe blog! Voi ati mai facut rost de ceva bunatati?

-G

One thought on “Birthday Mailbox

  1. ce de ,,bunatati”, pofta buna:), ai niste prieteni grozavi! despre a doua carte nu am auzit nimic niciodata:O:O:O, dupa cum scrie este un De veghe in lanul de secara(pe care nu am citit-o) sau un fel de Jurnalul unei ,,adolescente” timide! am vazut ieri filmul, si trebuie sa iti spun ca nu m-a impresionat, ori am avut eu asteptari prea mari de la el….chiar nu stiu…cred ca cel mai tare m-a deranjat faza cu sarutul dintre cei doi(incerc sa nu dau nume pentru a nu lasa un spoiler pentru cine nu l-a vazut), treaba e ca eu nu am absolut nimic cu cei care au alte orientari sexuale atat timp cat nu ma deranjeaza cu nimic, chiar nu ma feresc sa fiu prietena cu cineva gay sau lesbi darrrrrrr daca indrazneste vre-unul sa ma sarute, cred ca il bag la 2 metri sub pamant:D si nu mai vorbesc in viata mea cu ,,ea” cum ar fi cazul meu:)). Filmul s-a incadrat perfect in genul celor psihologice…..criza adolescentina, integrarea intr-un nou grup, socializarea, capcanele adolescentei, s.a.m.d. O sa imi iau si cartea, care sper sa fie mai buna! Eu nu am mai primit/cumparat nimic, inca sunt la capitolul epuizarea stocului:), insa am castigat acum cateva zile Jurnal de bancher pe drumuri insotita de un autograf al autorului si un tricou cu un citat din carte!

Leave a Reply

