The Pretty Reckless – Going To Hell

For the lives that I take, For the love that I`ll make, I`m going to Hell.

Nu numai ca Pretty Reckless este trupa mea rock favorita din toate timpurile, dar mi se pare si una dintre cele mai geniale trupe in general. Pur si simplu m-am indragostit acum 2 ani de melodiile lor, chiar si azi trezindu-ma cantand “Make me wanna die”,”Zombie” sau “You”.

   Dupa o pauza in care au avut turneu si au lucrat la un nou album, trupa se intoarce cu nou single numit “Going to hell”. Piesa este in stilul lor caracteristic, cu un videoclip creepy si intrigant si cu versuri geniale. Chiar m-a prins calumea si am impresia ca o sa ador noul album.

-G

9 thoughts on “The Pretty Reckless – Going To Hell

  1. Nu imi plac versurile, nu imi place mesajul de pe tricou:0:0:0, videoclipul este realizat bine pentru ceea ce transmite, dar nu, nu imi place, e prea draceasca:-)🙂 , sorry, e parerea mea

      • Sa port tricou cu un mesaj pentru Satan, mi se pare prea de tot, la fel de deplasat mi s-ar parea si ca cineva sa poarte un tricou cu Iisus. Credinta fiecaruia e in suflet nu intr-un mesaj scris pe tricou…dar ma rog…si sa ajung sa cant asemenea versuri:-)🙂 nuuuu mai bine cant muzica bisericeasca, pe bune, nu vreau sa ajung in iad, cine vrea acolo? Eu ma gandesc numai la bietul Tom de care ma amuzam in copilarie cand ajunsese in iad si era intepat cu furca intr-o oala cu apa fierbinte, si cand s-a trezit a descoperit ca totul a fost un vis si ca isi arsese coada in focul din semineu:-)🙂 . Ti-am spus asta e strict parerea mea…poate ca sunt singura din lume caee gandesc asa:-)🙂 dar mie chiar mi se pare satanica piesa si comportamentul tipei.

  2. Inca sunt marcata de cativa ani:-) ,de faptul ca o piesa asemanatoare, din punctul de vedere al versurilor si al mesajelr transmise dar si al comportamentului membrilor trupei, au reusit sa castige un concurs la un nivel atat de inalt Eurovision. Este vorba despre Lordi-Hard Rock Halleluja…tipii aia costumati in draci….ma rog—fiecare cu gusturile lui, dar uite ca un intreg continent i-a votat si au iesit castigatori, numai eu nu le-as fi dat nicio sansa nici macar sa ajunga pana in acea etapa…

  3. Lordi daca ma uit la videoclipuri cu ei costumati in draci chiar ma inspaimanta:-)🙂🙂 , au niste videoclipuri pe youtube cu niste titluri si versuri in care clarrrr exprima adoratie pentru Lucifer:-) , Devil is a looser, Blood Redsandman, Would you love a monsterman, It snows in hell, This is heavy metal, My heaven in you hell, Rock police, Get heavy, Deadache….si lista poate continua. Dnee si cum au venit ei incaltati cu niste chestii ca niste copite si cu, colti, draci in toata regula.:-)🙂 . Sper ca nu te-a suparat parerea mea sincera:d.

  4. Ohhh inseamna ca ma injuri bine de tot:-)🙂 , din punct de vedere al ritmului nota zece, comportament, prezentare, costumatie, versuri 0 barat:-) pt mine,

  5. Îmi place instrumentalul foarte mult, videoclipul e ok, dar versurile nu îmi plac și nu îmi place nici faptul că țipă în melodie și versurile nu mai ajung să se înțeleagă. După părerea mea, nu e una dintre cele mai bune melodii ale lor.

Leave a Reply

