Cartile Harry Potter cu ziarul Libertatea

http://thesearchforsomethingmore.files.wordpress.com/2013/10/hp.jpg?w=640

1. “Harry Potter şi piatra filozofală” – 24 octombrie

2. “Harry Potter şi camera secretelor” – 31 octombrie

3.”Harry Potter şi prizonierul din Azkaban” – 7 noiembrie

4. “Harry Potter şi Pocalul de foc” – 14 noiembrie

5. “Harry Potter şi Ordinul Phoenix” – 21 noiembrie

6. “Harry Potter şi Printul Semipur” – 28 noiembrie

7. “Harry Potter şi talismanele morţii” – 5 decembrie

Daca nu ati reusit inca sa va achizitionati seria Harry Potter , acum este ocazia perfecta. Decat sa dati pe toata seria 300 de lei sau cat e , mai bine 140 de lei.  Eu cu siguranta voi profita de aceasta oferta si mi le voi cumpara chiar daca eu le-am citit in format electronic. TREBUIE sa le am. Abia astept sa dorm in pat cu o carte HP=))))

-A

3 thoughts on “Cartile Harry Potter cu ziarul Libertatea

  1. Superrrr! toata lumea ar trebui as profite de o asemenea oferta! eu am profitat de una si mai tare pe un site de vanzari unde am gasit un vanzator dispus sa imi ofere cu 100 de lei cu tot cu transport:)) toate cartile 2-7, pentru ca pe prima o aveam deja(prin luna mai a acestui an)! Este o astfel de senzatie cu, cartea in mana sa adormi cu ele in brate:). Eu momentan citesc si carti tiparite dar si carti electronice iar la electronice citesc Academia vampirilor, sunt la vol 1, insa sunt convinsa ca le voi cumpara pentru a trai si senzatia aceea de a avea o carte in mana si de a da pagina cu pagina!:D

  2. nu prea stiu ce sa zic , adica pentru mine ar trebui sa fie o veste Wooooow deoarece eu cred ca HP e cea mai buna serie de carti/filme ever ! Numai ca eu vreau ca orice carte/serie fenomenala pe care o citesc sa nu o mai citeasca si altcineva , sa fie doar a mea , doar in biblioteca mea , povestea mea , o piesa de colectie doar pt. mine ( stiu , sunt egoist ) dar din moment ce HP e un fenomen mondial , atunci …

  3. Geani si Alexandra astazi am vizionat un film superrrrr care a avut un subiect interesant, vi-l recomand din tot sufletul The words-este cu si despre un scriitor:d sau mai multi.
    Scuze dar nu stiam unde sa postez recomandarea, asa ca am scris aici, oricum este un film geniaaaaallll, daca il vedeti vre-odata sunt curioasa daca va place.

Leave a Reply

