American Horror Story: Coven

  Au trecut 300 de ani de la masacrul vrajitoarelor din Salem. Cele care au ramas sunt pe cale de disparitie si in mare pericol. In New Orleans s-a deschis o scoala care le educa pe tinerele vrajitoare. Dupa o lunga absenta, vrajitoarea Superma, soseste la scoala unde fiica sa, Cordelia este profesoara. Pe langa aceasta poveste principala, apar si altele secundare printre care intra si povestea lui Madame LaLaurie, celebra in ani 1800 pentru ca obisnuia sa tina in pivnita casei oameni negrii, sa le taie pancreasul si sa faca “un produs cosmetic” din el.

  Nu va lasati inselati de imaginile extrem de creepy sau de descrierea de mai sus. Acest serial chiar nu este de groaza. De doi ani ma tot chinui sa ma uit la el dar ma gandeam ca e prea de groaza, dar saptamana trecuta mi-am luat inima mi dinti si mi-am dat seama ca nu e asa. In primul rand se observa tematica inspirata din Harry Potter, ceea ce deja m-a facut un mare fan, dar sii actorii sunt geniale printre care se numara si minunata Emma Roberts. Trebuie sa vedeti acest serial deoarece este absolut genial si incredibil de captivant. Pana acum au aparut 2 episoade, iar restul 10 vor urma sa apara pe parcursul anului. 

  Acesta este cel de-al 3 lea sezon, dar nu are legatura cu primele 2. Scenaristii scriu povesti diferite pentru fiecare sezon, dar folosesc aceiasi actori. Daca nu va intereseaza aceasta poveste, incercati sezonul 2 numit American Horror Story:Asylum sau sezonul 1 numit American Horror Story:Murder House.

 

-G

 

13 thoughts on “American Horror Story: Coven

  1. serios? Ok, primul sezon a fost cel mai cuminte, al doilea a fost drăguţ,,al treilea nu pot vizualiza introul, mă sperie. Nu neapărat că e sau nu de groază, dar ştii….eu nu pot vedea două chestii, exorcizări şi filme cu arderea vrăjitoarelor pe rug, nu o voi accepta . Mda…madame ce a fost prinsă în scriu a fost tare comica…personajele sunt adorabile..eu tot îl plac pe even , dar şi pe tipă, îmi aminteşte de primul sezon..sper doar să nu am coşmaruri, zău că nu ştiu ce a fost în capul meu

  2. Dupa imagini si titlu pare horro dar daca tu garantezi ca nu este asa s-ar putea sa il incerc! momentan astept episoade noi din the vampire diaries sezonul 5 pe care il ador si la care deja ma gandesc sa imi achizitionez cartile, the originals sezonul 1, under the doom sezonul 1, ma gandeam sa ii dau o sansa si serialului game of thrones sez 1,2,3 si the mentalist 1,2,3,4,5 sez:), parca si la pretty little liars m-as uita tinand cont ca sunt deja 3 sez aparute…aaaa si sa nu uit gossip girl sez 6 pe care il tot aman sa il vad pentru ca nu suport gandul ca s-a terminat:( imi placea tare mult! Timp sa am sa le vad pe toate, deocamdata in timpul liber citesc si ma uit la toate filmele aparute pana acum! dupa ce imi epuizez stocul o sa trec si pe seriale:)

  3. La primul sezon m-am uitat şi mi-a plăcut, m-a intrigant foarte mult, adevărul e că unele scene sunt destul de creepy, şi mă refer la poveste în sine, şi acum mi-aduc aminte cum începea primul sezon, cu fetuşii aceia în borcane, mă intriga foarte tare, dar şi terifia puţin, la al doilea deja am început să visez urât :)), şi chiar am o problemă cu visele, deci la al doilea l-am întrerupt, la al treilea aş vrea să mă uit iar pentru că mi se pare foarte interesant.

      • Geani pentru tine nici Chucky nu e de groaza si eu mor de frica si ma uit sub pat sa nu iasa vre-o papusa sa ma omoare:)). Imi aduc aminte ca in copilarie primisem o papusa care semana cu Chucky si dupa ce am vazut cateva secvente pe furis la tv, pe pro tv cred ca il difuza pe atunci, m-am speriat atat de tare incat am pictat papusa cu oja rosie si i-am rupt salopeta cu, care era imbracata:)) si i-am stricat un ochi, cand ma duc la tara la bunici o vad pe o canapea si ma amuza, numai cand ma gandesc ce ura prinsesem pe ea cand eram mica! saraca papusa! a fost ceva ciudat fiindca eu nu manifestam un comoportament ciudat fata de lcururile din jurul meu, le tratam cu mare grija, si pot sa spun ca si la ora actuala am obiecte de la 3 ani, duse pe la tara acre sunt intacte, arata ca noi, niciodata nu mi-a placut sa vandalizez lucrurile, papusa aceea a facut insa o exceptie:)). apropo de Chuky, am auzit ca ultimul film e in genul unuia low cost, se desfasoara numai intr-o casa si papusa terorizeaza o fata invalida, si finalul il are invingator pe chucky de aceasta data. cred ca o sa ii dau o sansa!:)

  4. intrigat*, pardon, oboseala… Ah, şi acum m-ai făcut să devin curioasă de sfârşitul la al doilea, probabil o să mă uit la un moment dat. :)) Al doilea sezon a avut o poveste chiar mai intrigantă cu toată biserica şi nebuniile si nebunii…

Leave a Reply

