News

 

 

 

Fimarile pentru Vampire Acadmey:Blood Sisters progreseaza sau chiar sunt pe terminate cred. Sincer prima oara cand am vazut trailer-ul mi s-a parut ca aduce putin cu Mean Girls, ceea ce este destul de logic din cauza ca regizorul s-a ocupat si de acest film. Acum, dupa ce am vazut aceste imagini ma simt mai bine si abia astept sa vad filmul in februarie!

De fiecare data cand vad ceva nou in legatura cu TFiOS reactionez ceva la modul “OMGOMGOGMOGMOMG!!!”. Cartea este pe departe printre preferatele mele si ma bucur atat de mult ca in mai putin de un an va aparea si filmul. Si mai presus de atat, se pare ca totul arata super bine! Aruncati-va o privire!

Wow, chiar nu credeam ca pot sa fiu atat de dezamagit. Katy a lansat Roar si a fost ok, apoi Dark House si a fost si mai ok, iar apoi Walking on air pe care o ador, iar apoi a lansat intregul album si nu mai gasesti alta melodie buna. Suna ca un album plin de melodii reciclate de pe albumul precedent. Mai jos va las cel de-al doilea single a lui Katy numit “Unconditionally” care o sa aiba si un video in curand.

La editura Leda aveti reducere 30% cu ocazia Holloween-ului care se aproape curand! Ce ziceti, achizitionati ceva?

  Este disponibila precomanda pentru volumul 3 din Maximum Ride. Ca sa faceti acest lucru apasati pe poza de mai sus! Cartea are 416 pagini, formatul 13×20 cm, ediţia este cartonată, cu supracopertă, şi preţul de listă 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

-G

 

5 thoughts on “News

  1. Grozave noutati , mai ales cele despre VA si reducerea de la Leda , daca ar fi si transportul gratuit …Imi place arhitectura academiei Sf Vladimir , si gradina ( din cate am vazut pana acum) , si uniformele elevilor , si personajele (mai ales Adrian…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….care nu apare decat in urmatorul film !!!!!!) .
    Ca tot a venit vorba de Halloween , voi il sarbatoriti ?
    P.S. N-ar fi o idee rea sa faceti si un post pt Halloween , nu credeti ?

  2. Imi plac imaginile din Academia vampirilor, sigur o sa imi placa, dupa ce vad ecranziarea imi cumpar cartile:), asa am facut la twilight, am vazut amurg si apoi am cumparat imediat cartile!
    cat despre the fault in our stars, nu am auzit pe nimeni caruia sa nu ii placa romanul asa ca ma astept la o ecranizare pe masura
    Imi place melodia lui Katy
    Nu stiu daca imi cumapr asta ar insemna sa imi incalc juramantul:), asa ca ma feresc pe cat posibil de stiri cu reduceri pentru ca pana la urma imi cumpar daca mi se ofera ceva tentant de nerefuzat, astept black friday, sper doar sa nu se blocheze serverele si sa nu imi pot cumpara nimic…
    James Patterson? nu merci, nu imi cumpar nimic de acest autor, m-a dezamagit la seria vrajitor si vrajitoare, pana o sa ma ating de o alta carte de-a lui sigur o sa mai treaca mult timp!
    Eu de abea astept Haloweenul, sunt numai concursuri frumoase in acea perioada, anul trecut am castigat la voi pe blog cu ideea de tema pentru libris!

  3. Lasa-ma sa ghicesc Rosmary si Dimitri Belikov
    Christian si Vasilissa? Si ceilalti cred ca sunt Aaron-Mia? Ce crezi ca am facut de dimineata? M-am apucat sa citesc Academia vampirilor vol unu ebook, am ajuns la faza cu vulpea ucisa gasita in patul lissei. Daca nu puneai imaginile nu imi suscitai interesul asa rau. Si am zis pana mi le cumpar sa incerc ebook, dar m-a prins rau, imi placeeee. Deocamdata se filmeaza primul volum? Intre timp insa am terminat si din cartile in format tiparit pe care trebuie sa le citesc cum mi-am promis Eugenie Grandet, femeia la 30 de ani, Nasul, Vii, Taras bulba, Mantaua, vol unu ebook ciresarii pt ca am restul seriei tiparita-carti. Mantaua e o nuvela scurta si foarte amuzanta pe care ti-o recomand:-)🙂

Leave a Reply

