October TBR

  In primul rand, pentru cei care nu stiu TBR inseamna TO BE READ, adica A FI CITIT. Presupun ca putem sa numim acest TBR o sectiune noua care va aparea in fiecare luna. Practic, ce voi face este sa enumar o lista de carti pe care eu mi le-am propus sa le citesc in luna respectiva. Avand in vedere ca suntem deja la jumatatea lunii, lista mea va fi cam scurta:

  • Initierea de Richelle Mead
  • Jocul lui Ender de Orson Scott Card
  • Hotul de carti de Markus Zusak

  Va veti da seama daca am reusit sa-mi completez lista in functie de recenziile pe care le voi posta, avand in vedere ca mereu scriu recenzii imediat dupa ce termin cartile. Voi ce va propuneti pentru restul lunii octombrie?

-G

2 thoughts on “October TBR

  1. Nu stiam ca tbr vine de la to be read. Ai timp sa citesti 3 carti in 2 saptamani? Nu cred ca reusesti, asta inseamna sa iti consumi tot timpul liber…Sunt curioasa la Hotul de carti si la Jocul lui Ender. Ce mi-am propus eu? Sa citesc eugenie grandet, femeia la 30 de ani si cam atat, ca sa inchei capitolul balzac. Vreau sa termin odata cartile astea pe care le-am cumparat de vre-un an. De abea astept sa incep capitolul aparitii editoriale de senzatie, am strans cateva titluri excelente la acest capitol, insa stiu ca in situatia in care incep cu ele, celr vechi nu le va mai veni niciodata randul. Aaa si mai am o problema, de o saptamana nu am reusit sa mai citesc nimic de cand am terminat mos goriot, pt ca ma doare capul ingrozitor fiindca nu port ochelarii prescrisi:d dar prefer sa inghut o tona de pastile decat sa port ochelaei chiar si decat de studiu. Nu ii suport. Am mai avut vre-o 3 perechi pana acum.

Leave a Reply

