News

charlie-hunnam-13

   Dupa toata nebunia din jurul faptului ca in rolul lui Christian Grey a fost distribuit Charlie Hunnam din “Sons of Anarchy”, acesta a renuntat la rolul cu pricina. Cei de la Universal Pictures si Focus Features declara ca actorul a renuntat din cauza suprapunerii programului de filmari al filmului “50 shades of Grey” cu serialul “Sons Of Anarchy”. Sincer nu-mi pasa prea mult, dar tipul a fost super smecher in Pacific Rim.

Lady Gaga artpop

  Aveti mai sus coperta oficiala a celui de-al patrulea album din cariera uimitoarei Lady Gaga, intitulat “ARTPOP”. Coperta infatiseaza o statuie adevarata realizata de Jeff Koons, artist ce este mentionat si in cea mai recenta melodie a artistei, “Applause”. E nebuneasca, exprima foarte bine ideea de ART si ideea de POP, deci ne place! Cel de-al doilea single de pe acest album se numeste “Venus”, facand evident referire la celebra sculptura, si il vom putea asculta in exclusivitate pe 26 octombrie.CAN`T WAIT!

  Au mai ramas cateva zile pana la lansarea albumului “PRISM” al celebrei Katy Perry, unul dintre cele mai asteptate albume ale anului. Pana acum artista a lansat un singur single pe care probabil il sitit:”ROAR”, dar si 2 melodii pentru promovare numite “Dark Horse” si “Walking on air”. S-a anuntat ca cel de-al doilea single de pe album se numeste “Unconditionally” dar nu stim nimic mai mult. Pana acum mi-a placut mult ce am auzit si abia astept sa aud si restul.

In zilele urmatoare, la editura Litera va aparea cel de-al treilea volum al seriei “Crossfire” de Sylvia Day : Implinirea. Din punctul meu de vedere aceste romane sunt foarte stupide( fara suparare, dar este doar punctul meu de vere). Cred ca este pentru casnice plictisite, chiar daca spun prostii. Oricum, poate pe voi va intereseaza!

  Seria Divergent de Veronica Roth, una dintre cele mai geniale serii ever, se va reedita in curand in SUA cu niste coperti absolut geniale. Stiu ca deja am variantele aparute in Roamania, dar astea sunt asa de frumoase incat nu cred ca le voi rezista. Stie cineva daca apar si in Romania? Vreti sa apara?

-G

8 thoughts on “News

  1. 1. Ma bucura vestea, eu il vreau pe Ian sau Matt.
    2. Arta curata100% imi place.
    3. Ce poate sa scoata Katy si sa nu fie genial? Roar mi-a placuuuut.
    4.🙂🙂🙂🙂🙂🙂 m-ai facut casnica plictisita mmm?? Nu am citit inca seria si cum am promis ca nu cumpar carti o sa ajunga in biblioteca mea la anu, dar mi-a placut trilogia lui grey, ai mai Geani ca ai fost rautacios:-)🙂 pai mai stau casnicele sa citeascaliteratura erotica:-)🙂 , ce mancare mai iese? sa stii ca mie mi-a placut actiunea nu neaparat scenele explicite…alea sunt niste descrieri des intalnite si pe la sandra brown, eu zic ca merita intr-o zi cand vei fi pensionar casnic:-) sa le citesti:-) .. Da-le incolo de descrieri explicite, fa abstractie, da pagina:-) , citeste actiunea, eu chiar am fost curioasa in legatura cu un personaj. Daca de trilogia grey se spune ca e hard, si de atractia ca e soft atunci incearca , cu atractia poate te prinde.
    5. Coperta e foarte importanta deci cred ca e o idee buna. Chiar azi analizam coperti in hypermarket, unele sunt atat de interesante.

  2. Coperta albumului lui Mother Monster este ciudata , neasteptata , ceva ce nu a mai facut pana acum , un pic cam prea ART , si o picatura de WOW ! Tocmai ce vroiam ! O admir mai tare ca niciodata . Pe langa coperta jalnica a lui Katy ( nu va suparati ) asta arata mult mai bine. Stiati ca apare in filmul Machete Kills ? Daca se face si actrita , atunci probabil explodez . Apropo , parca Venera era un tabou celebru se Botticelli si nu o statuie .

Leave a Reply

