Discutie Cast The Maze Runner

1.Dylan O’Brien-Thomas

  De cand am auzit prima oara ca Dylan o sa-l joace pe Thomas am fost super multumit. Mi-a fost frica ca or sa aleaga un actor foarte aratos pentru rol, ceea ce ar fi fost stupid avand in vedere ca se mentioneaza in carte de n ori ca Thomas nu este genul acela de tip. Dylan este un actor super bun si foarte funny in Teen Wolf. Ramane de vazut cum se va descurca cu acest rol mai serios.

2.Kaya Scodelario-Teresa

Cred ca nu am vazut nimic in care sa apara fata asta. Cert este ca arata foarte bine pentru rol, avand cam aceleasi trasaturi care ii sunt descrise Teresei din carte. Mi-e putin frica ca este cam prea inalta, iar Dylan este prea scund. Ar arata super aiurea!

3.Thomas Brodie-Sangster-Newt

Figura lui imi este extrem de cunoscuta, dar nu-mi aduc aminte de el decat in Game Of Thrones. Este ok, dar din punctul meu de vedere nu este chiar cea mai buna alegere. Eu mi l-am imaginat mereu pe Newt puternic si plin de muschi pentru ca era cam cel care facea legea prin Poiana.

4.Will Poulter-Gally

   Este perfect pentru Gally! Arata exact ca tipicul douchbag care da impresia Gally ca este. Adevarul este ca Will este un actor foarte bun, mai ales in filmul We`re the Millers pe care pur si simplu l-am adorat, dar a foat foarte bun si in Narnia.

5.Ki Hong Lee-Minho

   Avand in vedere ca Minho este personajul meu preferat, si probabil personajul preferat al majoritatii cititorilor as fi preferat sa aleaga un actor cunoscut si experimentat. Nu e ca si cum acest Ki Hong Lee ar avea un look unic pe care nu-l mai gasesti altundeva. Fiind asiatic, arata aproape la fel ca orice alt asiatic. Daca nu-i va iesi Minho asa cum trebuie, acest film va avea o mare buba!

6.Aml Ameen-Alby

  Spre rusinea mea, mereu am crezut ca Alby este alb si cu parul negru, poate ca nu am citit eu bine. Acum imi va fi super greu sa ma adaptez cu tipul asta negru, avand in vedere ca eu am o imagine setata in mintea mea pentru Alby. La naiba, trebuie sa fiu mai atent!

7.Blake Cooper-Chuck

   Acest copil este perfect pentru Chuck. Nu stiu de ce dar imi inspira ca va interpreta rolul excelent. Nici macar nu vreau sa ma gandesc ce fel de scene va trebui sa joace( cine a citit cartile stie ce vreau sa spun).

-G

3 thoughts on “Discutie Cast The Maze Runner

  1. Will din Millers:-) , cate faze comice a avut:-)🙂 imi place cum interpreteaza un rol:-) . Ai idee de coperta aia ce carte este?

      • Nu, n-am primit nici un email??!am mai intrebat pe cineva cu blog si tot asa a spus ca nu are idee:-) . Am rasfoit toate sursele si nu am gasit-o, a ajuns sa ma obsedeze:-)🙂 cand se va termina concursul chiar sunt curioasa, m-am uitat in toate cartile editurii nemira, rao, trei, leda, lira, miron, carti care apartin editurilor pe care ei le promoveaza pe blg, si nimic, am impresia ca e o carte straina, dar la cat e goodreads de stufos nu o gasesc. Le trimit pe restul ca le stiu.

Leave a Reply

