Salvarea lumii si alte sporturi extreme ( vol.3 Maximum Ride ) de James Patterson

Maximum-Ride-3_Salvarea-lumii

Max, Fang, Nudge, Iggy, Gasman şi Angel ─ şi, bineînţeles, câinele vorbitor Total ─ au fost capturaţi din nou de către Şcoală. Aceasta însă nu mai e interesată de experienţele făcute pe copii, căci oamenii de ştiinţă au decis că este vremea să îi „retragă” definitiv pe hibrizii umano-aviari, în favoarea unei noi generaţii de mutanţi.

Înscrişi şi ei pe lista de exterminare de către oamenii de ştiinţă care i-au creat, Max şi gaşca ei ─ toţi deţinători de ADN aviar şi aripi funcţionale ─ descoperă că Şcoala este doar o mică parte dintr-o mare corporaţie multinaţională malefică numită Itex, care are ca scop eliminarea a jumătate din populaţia lumii. Doar câţiva au fost aleşi de către Itex pentru a supravieţui, şi aceştia sunt meniţi a crea o utopie pe planeta rămasă mult mai goală.

Când Max realizează însă că a fost creată pentru a salva lumea, ea hotărăşte că a venit momentul să-şi urmeze destinul şi să-şi asume rolul de salvatoare a omenirii ─ să înfrunte, alături de stolul ei, inamicul suprem şi să oprească implementarea Re-Evoluţiei, sinistrul experiment eugenic.

La fel ca şi celelalte două volume anterioare, Salvarea lumi şi alte sporturi extreme este o aventură uluitoare, plină de acţiune, comedie şi dramă, răsturnări de situaţie, întâlniri neaşteptate şi momente neprevăzute, dragoste, descoperiri formidabile şi lupte pe viaţă şi pe moarte. Într-un cuvânt, o lectură fascinantă, ca o cursă într-un montagne-russe, ce te lasă cu răsuflarea tăiată.]

Am citit primul volum al acestei serii si a fost destul de interesant , insa nu pot spune ca James Patterson este un scriitor nemaipomenit. De multe ori am vrut sa imi cumpar al doilea volum , dar l-am evitat. Citind descrierea celui de-al treilea volum cred ca voi continua cu aceasta serie.

Voi ati citit volumul 1 si 2 din Maximum Ride? Ati vrea sa le cititi?

-A

One thought on “Salvarea lumii si alte sporturi extreme ( vol.3 Maximum Ride ) de James Patterson

  1. Nuuu dar nu as vrea sa le citesc…de cand am citit vrajitor si vrajitoare si darul am invatat sa spun nuuu lui patterson, in ciuda faptului ca trateaza un subiect care mie mi se pare interesant, partea cu aripile si capacitatea de a zbura mi se pare super, cat mi-as dori sa am aripi sa pot zbura…

Leave a Reply

