Extrem de tare & incredibil de aproape

„Draga cititorule,

Ma numesc Oskar si sunt inventator, astrofizician si fan Beatles. Am noua ani.

Tati a murit la 11 septembrie 2001. Chiriasul bunicii e mut si are palmele tatuate cu DA si NU. In camera lui tati am gasit o cheie pe care am de gand s-o incerc in toate incuietorile din New York. Stiai ca acum sunt mai multi oameni vii pe Pamant decat au fost vreodata? Adica, daca ar vrea cu totii sa-l joace pe Hamlet in acelasi timp, n-ar putea, pentru ca n-ar fi destule cranii ! Asta e povestea mea, pe care n-am de gand sa ti-o spun de un googolplex de ori. Ce noroc pe tine ca m-ai intalnit!“

-G

3 thoughts on “Extrem de tare & incredibil de aproape

  1. Ha! Asta iarna am participat la un concurs pe cinemagia, si am castigat un set barbatesc parfum-portofel-set carti de joc toate marca Antonio Banderas, parfumul a ajuns la prieten, portofelul la tata si setul de carti evident la mine, si probabil te intrebi care-i treaba cu acest film?:)), cei de la cinemagia nu mi-au trimis la timp setul, si pentru a-si cere intr-un fel scuze pentru intarziere mi-au livrat coletul cu un dvd, si surpriza, dvd-ul este acest film Extrem de tare si incredibil de aproape, pe care spre rusinea mea, nu l-am vizionat pana acum…si nici nu stiam ca exista o carte

      • eu o sa vizionez filmul! stai ca acum mi-am dat seama ca am incurcat borcanele:)) setul Antonio Banderas l-am castigat pe alt site, odata cu acest dvd mi-a venit un set James Bond, parfum, gel de dus si spray care i-au revenit cadou prietenului meu, are noroc ca ma are:)) primeste deseori astfel de premii cand castig!

Leave a Reply

