We’re The Millers

'We're the Millers' poster

   Am intrat la acest film cu asteptari destul de mediocre. Daca ati vazut postul de luna trecuta, ati vazut ca am fost la o groaza de filme in august. Inainte de fiecare dintre acele filme, am vazut trailer-ul pentru We`re the millers. M-am gandit ca la cata publicitate ii fac, o sa fie o porcarie de film cu umor din secolul trecut. Boy, was I wrong!

  Am ras din 5 in 5 secunde. Nici macar nu apucam sa rad de o chestie, ca aparea alta si trebuia sa rad din nou. Sincer va spun ca a fost destul de epuizant sa urmaresc acest film pentru ca ma dureau obrajii de la cat am ras. Am un ras destul de colorat si normal ar fi fost sa ma controlez, dar era cam imposibil, Mi-a placut tare mult ca sala era plina( vreo 300 de persoana), chiar si la ora 23:00 si toata lumea radea super tare si era o atmosfera super.

  Jennifer Aninston este absolut geaniala, iar Emma Roberts este una dintre actritele mele preferate. Deci merita sa vedeti acest film din plin, daca vreti sa radeti pe bune!

One thought on “We’re The Millers

  1. Alaltaieri seara l-am vazut:-)🙂🙂 m-a durut stomacul de cat am putut sa rad:-)🙂 , faza tare cu gardianul care zicea ca ii plac barbatii:-)🙂 si ,,copilul” Millerilor era gata gata sa inceapa treaba cand tipu zice pesos:-)🙂🙂 deci a primit chiar si ciubuc:-)🙂 , si faza cu pachetul de marijuana care era copil:-)🙂 , si faza cand incearca sa ii fure cheia politistului si ceea ce urmeaza dupa:-)🙂 sunt atat de multe fazeeee:-)🙂 geniala comedia. Sau faza Hei de ce sa ne batem? Dupa ce ii daduse cu bata tipului ala mare si tatuat:-)🙂 , baiatul care se saruta cu sora si cu mama in concepti iubitei:-)🙂 , nota zece

Leave a Reply

