Inapoi la scoala

   Hei prieteni!

   Vreau sa fac acest articol de o saptamana, dar pur si simplu nu am reusit sa gasesc timp. Acum ca este weekend, am timp sa fac mai multe posturi si mai multe ciorne, ca sa nu va las singurei in timpul saptamanii.

   A inceput scoala! Unii sunt clasa a8a si sunt terorizati de gandul la Examenul National, iar altii sunt bobocei la liceu si sunt inspaimantati ca nu or sa-si faca prieteni sau ca or sa ramana corigenti. Unii termina liceu si se pregatesc de BAC, iar altii incep facultatea. 

  Eu am inceput clasa a 11-a la profil de mate-info. De ce am mentionat asta? Pentru ca e groaznic de greu! In primul rand trebuie sa ma trezesc la 6 in fiecare dimineata( ganditi-va ca toata vacanta m-am trezit la 2). In al doilea rand, sunt intr-un liceu exigent unde scoala e scoala si gluma…nu e. Cu 5 ore de mate, 5 ore de info, 3 ore de fizica…imi vine sa ma impusc in cap in mod reptat. 

  Oricum, lasand la o parte tragedia vietii mele, voi in ce stadiu de scolarizare sunteti? Cum va merge anul acesta?

-G

17 thoughts on “Inapoi la scoala

  1. daca deranjez dar vreau sa intreb ceva…blogul pe care l-ai fc e gratuit, dar primesti bani pt ceea ce faci.pt ca e destul de interesant🙂

    ________________________________

    • Exista un site 2parale.ro pe care te poti inscrie si sa faci reclama pe blog si sa faci bani. Obisnuiam sa fac si eu asta dar ma plictisea. Pe de alta parte primesc carti, ceea ce este super si ma scuteste de multe cheltuieli. Oricum nu fac blogul pentru bani, ci pentru mine si citiorii mei, pentru ca mi-am dezvoltat o baza de cititori fideli pe care-i pot numi prieteni. Dar daca vrei sa faci bani si te straduiesti, poti!

  2. De curiozitate, la ce liceu esti?😀
    Ma intereseaza pt. ca si eu vreau la mate-info si nu stiu unde sa merg. Acum sunt a 8-a. Si DA, sunt ingrozita de examen. Cat de aiurea, 4 ore sa iti decida intreaga viata.

  3. Eu tocmai am trecut a 10-a la Colegiul Tehnic Traian si sunt la profil de Filologie si e super aici.Doar ca profesorii au multe asteptari si pretentii de la tine ca,na,se presupune ca trebuie sa stii multe.Ne cred genii cum ar veni.
    Nu prea-mi bat capul ca aici e mai usor ca la celelalte profiluri.Totusi ar trebui sa trag tare la mate,chimie,fizica si bio ca e ultimul an cand le fac si pe urma scap de ele intr-a 11-a.

  4. eu am terminat facultatea, nu fac inca niciun master! incerc sa imi gasesc un loc de munca, dar cam greu intr-un oras mic cum este al meu! oricum nu stau degeaba, in fiecare zi sunt ocupata cu ceva! pe masura ce cresti responsabilitatile cresc si ele…o sa vedeti! eu am fost la cel mai bun liceu din oras si se facea carte pe buneeee ma lua durerea de cap din primele zile. Eu am fost la profilul filologie franceza- intensiv. Prietenul meu era la acelasi liceu cu un an mai mare, la mate info si stiu cat de greu este acest profil, ii venea sa rupa cartea de mate in doua:)), fizica/chimia/informatica nu i se pareau grele asa cum era matematica….! mie la filologie mi se parea grea franceza:)), am tras de mine rau in ultimul an sa scot 10 pe linie, fiindca mi-era teama sa nu imi iasa 9 la franceza si sa mi se strice media anuala! am luat si zece la atestat… ma uitam zilele trecute prin biblioteca mea si am gasit cateva carti in franceza pe care ma chinuiam prin liceu sa le citesc si sa le comentez:)) si chiar ma bufnea rasul, nu cred ca as mai putea sa o iau de la capat din nou cu acest profil! eu am ajuns oricum dintr-o pura intamplare la acest profil, m-au mutat in functie de media de admitere, de la filologie normal cum cerusem la franceza intensiv pentru ca mai aveau nevoie sa completeze clasa de 30 de copii, si am dat niste diferente prin octombrie si am ramas aici! eu sincer mi-as fi dorit la invatatori-eductori sau la bibliotecar-docuemntarist, dar exact in acel an s-au desfiintat si au fost infiintate anul urmator:((, primul imi placea pentru ca iubesc enorm copii si am rabdare cu ei, am cativa prieteni prichindei prin cartier:)) si al doilea pentru ca iubesc cartileeee si mi-ar placea sa fiu bibliotecara! succes pe mai departe, mie cls a 11a mi s-a parut cea mai usoara, am avut cel mai mult timp liber, ieseam foarte mult in oras si aveam foarte putin de invatat!

  5. Eu, am trecut clasa a 12-a si scumpii mei profesori au inceput cu teste initiale, cerinte extravaagante si da amenintarea ca nu ne baga in bac ;)) Ceea ce pe mine ma sperie putin, caci cu cat mentioneaza mai mult despre asta cu atat am mai multe goluri in stomac ce le resimt in mod repetat doar la cuvantul bac :)) ..Dar, in rest e super , eu sunt la un profil umanist si imi place, doar ca nu prea mai am timp pentru nimic anul acesta, succes la scoala, faculta sau spor la munca tuturor

  6. Eu am început clasa a noua la profil de științe ale naturii, intensiv engleză și mie îmi place. Colegii sunt foarte OK, profesorii la fel și se și face școală🙂 Iubesc profesoara de engleză și la orele de mate e super. La română îmi place mult și în rest, mă bucur că am prins profesorii pe care i-am prins🙂

  7. Eu am inceput clasa a 8-a. Mi s-a parut grea saptamana care a trecut pentru ca am avut multe de facut, dar si un timp liber la fel de umflat, ca sa zic asa. Abia astept sa am multe de facut si putin timp, aia e scoala care imi place! ^_^
    sincer, grija mea cea mai mare nu consta in examen, ci aceea de a hotari catre ce profil ma indrept. Eu vreau la bilingv, dar nu am prea multa incredere in cel din oras. Oricum, mai am timp sa ma gandesc, pana atunci ma bucur de timpul petrecut alaturi de colegi, profit de ultima clasa gimnaziala. Imi creez amintiri, doar aminintiri placute.😀 Succes tuturor!

  8. Pentru mine saptamana asta a fost geniala😀 Sunt boboaca *yey* Imi ador clasa, diriginta si profesorii. Liceul la care m-am dus impreuna cu Ale e unul dintre cele mai bune din judet si chiar se face scoala. E adevarat ca profesorii sunt mai exigenti, dar totul spre binele nostru, nu?😀 Chiar daca nu o sa mai am 10 pe linie ca in generala, nu conteaza, oricum corigenta nu raman =) Deja am invatat o gramada de chestii noi, mai ales la mate.
    Sincer, nu ma asteptam sa imi placa asa mult. Si da, e doar inceputul, dar eu ca de obicei am o gandire foarte pozitiva si nu are cum sa fie mai rau😀 Nu exista nu pot sa fac fata, exista nu vreau.
    In privinta colegilor, am o clasa bestiala. Toti sunt de treaba si ma bucur ca nu am fitosi/fitoase in clasa, dar oricum eu ma inteleg bine cu toata lumea ca intotdeauna. Si mai sunt si copii din clasele mai mari care au fost la fosta mea scoala si acum vin in clasa si ne saluta😀

  9. Sunt cel mai mic de pe aici🙂 . Abia am trecut a 7-a , dar eram la liceu dintr-a 5-a la CNU din Focsani ( cel mai tare liceu din judet ) , unde se face carte cu nemiluita🙂 , mai ales la mate , materia pe care o urasc din toata inima ( nu ma asaltati ) si la care si saptamana asta am primit ceva teme . Sapt. asta am avut 4 ore pe zi😛 , si trezit de la 7 . Dar s-a definitivat orarul si avem noroc daca gasim macar o zi cu 5 ore .
    Succes in noul an tuturor , si daca v-ati instristat ganditiva ca a trecut prima saptamana si raman numai vreo 35 pana la vacanta mare🙂 .

Leave a Reply

