Cititul in timpul scolii

  Probabil, avand in vedere ca tocmai ce a inceput scoala, multi ne confruntam cu o problema: cititul in timpul scolii. Exista 2 situatii si macar una dintre ele ni s-a intamplat tuturor. Prima situatie este atunci cand vrei foarte tare sa citesti, dar timpul nu iti permite deloc. Te trezesti, mananci, pleci la scoala, tragi de tine 6-7 ore, cand ajungi acaa faci teme si dupa aceea te culci. Cand sa mai citesti?

   A doua situatie este atunci cand te aflii intr-un “reading slump”. Pentru cei care nu stiu ce inseamna acest termen, este atunci cand nu ai chef sa citesti. Ridici o carte si ti se pare proasteasca, citesti 10 pagini si nu retii nimic, pur si simplu nu te simti in stare sa citesti, sa acorzi atentie.

  Norocul vostru este ca eu am rezolvari pentru ambele situatii! Daca chiar nu gasesti timp pentru citit, incearca sa iti iei carti cu tine in ghiozdan si sa citesti cateva pagini in fiecare pauza. Cand ai o ora mai plictisitoare in care profesoara a trait in 3 secole diferite poti sa scoti cartea si sa iti faci de cap. De asemenea daca esti scutit la ora de sport sau nu se face la tine in scoala, poti sa profiti de ocazie. Acasa, daca iti dau parintii voie poti sa citesti la masa ( chiar daca e destul de complicat), sau daca-ti plac baile lungi poti  sa-ti umplii cada si sa citesti 15-20 minute in timp ce te scufunzi in spuma.

  Daca esti intr-un “reading slump” exista 2 lucruri pe care le poti face. Primul este sa aduni toate cartile necitite pe care le detii si sa le incepi pe toate. Este imposibil ca una sa nu te prinda la un momentdat. Dar daca nu esti chiar asa innebunit dupa citit ca mine, poti foarte bine sa astepti sa treaca “slump-ul”. *WARNING* Un “slump”poate dura foarte mult timp daca nu il ingrijesti cu atentie. Un “slump” poate duce la lipsa de interes, descoperirea lumii in care existam, sau chiar mai rau: SLUMP FOR LIFE (un blestem mai rau decat moartea). Daca vreunul dintre simptomele de mai sus apar si la dumneavoastra, va rog consulati cea mai aproapiata carte sau contactati-ma pe mine la adresa geany.10000@yahoo.com pentru sfaturi!

  Sper ca v-am fost de folos!

-G

9 thoughts on “Cititul in timpul scolii

  1. =)) Mai atunci cand esti in an terminal la liceu nu se aplica decat prima varianta :)) ..dar privind partea comica a lucrurilor mi se par geniale chestiutele, avand in vedere faptul ca eu am intrat deja inteste si ascultari, mda mai greu timp pt citit, dar am ales varianta cea mai draguta nu imi mai cumpar decat cateva carti ;)) Cel putin pana intru in vacanta mare

  2. Eu sunt a 11 a si saptamana viitoare incep cu testele si ascultatul.
    Dimineata nu am timp sa citesc fiindca invat ,seara imi fac temele si sunt prea obosita sa mai si citesc .
    Saptamana trecuta fiindca a fost prima saptamana de scoala am avut timp sa citesc mai mult dar de luni cred ca voi citi cate un capitol pe zi sau doar in weekend .

  3. Hmmm…mda, ştiu cum este, dar este o idee proastă să citeşti în timpul orelor (făceam asta în generală şi nu a ieşit prea bine).
    Mulţumim de sfaturi🙂

  4. Ce dragut din partea ta sa oferi sfaturi. Si eu m-am confruntat cu reading slump la viata ca o prada, hanul ancutei. Si eu mai citeam in pauze sau la orele cand eram scutita.

Leave a Reply

