LORDE – Royals

We crave a different kind of buzz

Melodia asta este relativ noua, chiar daca a aparut la inceputul anului. Spun asta pentru ca abia acum a inceput sa se auda in SUA, fiind locul 2 in itunes in prezent. Mie imi placa pentru ca este ceva nou, un sound pe care nu il auzi prea des pentru ca pana acum nu a fost comercial. Se pare ca incepe sa prinda!

  Cu siguranta o sa va prinda imediat daca acrodati putina atentie versurilor care sunt geniale si in care ne regasim cu totii. Videoclipul este cam ciudat, nu am rabdare sa-l urmaresc dar nu asta conteaza. De ieri de cand am downloadat melodia, este tot ce ascult. Voi ce parere aveti?

-G

3 thoughts on “LORDE – Royals

  1. Multumesc, multumesc, multumesc! Am auzit melodia asta la radio in autobuz acum cateva zile si mi-a placut foarte mult, dar nu am reusit sa o gasesc. O ador, a fost dragoste la prima ascultare!😀

Leave a Reply

