In my mailbox #45

Alexandra :

De mult vroiam sa citesc Cronicile Spiderwick si intr-o zi am vazut o super oferta pe Elefant asa ca am profitat de ea. Fiecare volum a costat doar 5,7 lei , iar primul volum era 2,5 lei numai ca era stoc limitat. Astept pana ce imi strang bani ca sa fac o comanda mai mare si atunci imi voi cumpara si primul volum. Iar swagurile de mai jos le-am castigat la un concurs pe blogul lui Zipy .

20130910_123010

20130910_122141

Geani :

   Cum am promis, de acum incolo nu voi cumpara carti aproape deloc, ca sa pot sa citesc tot ce am in biblioteca. Luna asta am cumparat decat Starters si am primit cadou Imperiul pierdut si Aurul Spartanilor.

  Voi ce ati achizitionat in ultima luna? Ce planuiti sa achizitionati pana la sfarsitul acestei luni?

-G

13 thoughts on “In my mailbox #45

    • Oana te invidiez pentru Suleyman, eu urmaresc serialul si imi doresc mult cartea. Numai ca nu stiu care editie este mai buna pt ca sunt doua pe piata de la corint si de la o alta editura. Sa faci o postare cu parerea despre carte

  1. Nu mai insir ce am primit pt ca stiti deja, mai astept cinci carti castigate Privilegiul, Daynight, Cand esti vrajitoare si cele doua de la voi.
    Am numarat azi cartile pe care le-am castigat/primit la schimb/cumparat si am 36 care trebuie sa le citesc:d, nu suna deloc incurajator pt timpul meu.
    Plus ca presupun ca aceasta boala nu a fost inca diagnosticata:-) dar mor cand am un ban in plus sa imi cumpar carti. Acum de exemplu incerc sa ma abtin sa nu cumpar seria Melaniei Lupu din care nu am citit decat primele trei volume insa nu le am decat pe vol 1 si 3 varianta hardcover care costa dublu fata de cea lansata de gazeta, plus ca mi s-a pus pur si simplu pata pe seria Percy Jackson si Atractia si Revelatia sa fac comparatie cu seria Cincizeci de umbre. Deci in mod sigur se vor situa in lista mea de achizitii viitoare.
    Alexandra ai avut dreptate Cronicile spiderwick daca iti pui mintea cu ele le termini de citit intr-o zi:-) oricum sunt frumoase. Hai sa te ispitesc cu o serie care mi-a sarit mie in ochi prin magazin, Copii lampii fermecate sunt trei volume ia sa te uiti pe net.
    Geani am citit Aurul spartanilor si a fost o carte care m-a dezamagit complet…am oferit-o la un schimb de carti dupa ce o primisem la randul mru de la Oana in urma unui schimb de carti, gusturile difera, tie s-ar putea sa iti placa.

Leave a Reply

