Recenzie : Probabilitatea statistica de a te indragostii la prima vedere de Jennifer E. Smith

Cop-Probabilitatea-statistica

Cine şi-ar fi închipuit că patru minute ar putea schimba totul?

Pentru tânăra de şaptesprezece ani, Hadley Sullivan, această zi pare să fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tocmai a pierdut avionul, este blocată în aeroportul JFK din New York şi e pe cale să întârzie la nunta propriului ei tată, care se căsătoreşte, pentru a doua oară, la Londra, cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei.
Apoi, aşteptând să se îmbarce în următorul avion, îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor.Călătoria de-o noapte trece cât ai clipi, iar Hadley şi Oliver se pierd unul de altul în aglomeraţia din aeroport, la sosire.Îi va aduce oare soarta din nou împreună? Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver ne vorbeşte despre relaţiile de familie, despre a doua şansă şi despre dragostea la prima vedere.

A fost o placere sa citesc aceasta carte. Pur si simplu am zburat prin ea. Este genul acela de carte usor de citit , este draguta din punct de vedere al abordarii subiectului , cateodata destul de siropoasa  , si chiar daca stii ca nu va fi niciodata una dintre cele mai cunoscute si apreciate carti nu ai ce sa ii reprosezi nici in materie de scris, nici in materie de persoanje. Este o carte care te relaxeaza si te deconecteaza, provocand un sentiment frumos de fericire si indeplinire.Nu este o scriitura cu nu stiu cata actiune , sau cu o intriga care promite sa te tina cu sufletul la gura mai tot timpul , dar are propriile ei modalitati prin care te inlantuieste intre pagini.

Inainte sa citesc cartea credeam ca este una tipica genului YA in care doi tineri se intalnesc si se indragostesc unul de celalalt , insa cartea lui Jennifer E. Smith a reusit sa iasa in evidenta prin modul in care este prezentat subiectul. Pana acum eu nu am intalnit o astfel de poveste. Am iubit de la inceput cartea … poate si datorita cadrului in care s-a desfasurat actiunea , mai exact un aeroport care , dupa cum spunea si Oliver nu apartine nici de pamant nici de cer , ci este suspendat intre cele doua. Tema familiei si a probemelor cu care se confrunta protagonista , Hadely Sullivan , au fost scoase in evidenta mult mai mult decat frumoasa intalnire dintre Hadely si Oliver. Pe parcurs mi-am dat seama ca autoarea si-a atins scopul , acestea fiind notiunile pe care ea vroia sa le puna in discutie.

M-a marcat foarte mult ceea ce se intampla in sufletul lui Hadely. Inca odata am dat peste o carte in care pot vedea cum un copil sufera in urma divortului dintre parinti si de aceea ma consider cel mai norocos copil pentru ca nu am avut astfel de experiente. Toate framantarile protagonistei au fost ilustrare atat de bine incat in unele momente am simtit ca trebuie sa ma pun in locul ei macar o data , sa simt ceea ce simte si ea , ca abia apoi sa o pot intelege.

Povestea este foarte frumos transpusa in cuvinte de catre autoare asa ca ve-o recomand sa o cititi daca nu pentru placere ,atunci pentru a va relaxa.

P.S : Imaginile de mai jos descriu foarte bine etapele cartii!

One thought on “Recenzie : Probabilitatea statistica de a te indragostii la prima vedere de Jennifer E. Smith

1. esti a doua persoana care scrie o recenzie pozitiva despre aceasta carte dintre zecile de persoane care scriu recenzii negative si nu o recomanda, dovada ca o lectura este perceputa diferit din prisma cititorilor