Foame de…carti?

  Astazi vreau sa discutam un subiect cu care ne-am intalnit cu totii probabil: cati bani cheltuim pe carti? Eu unul nu imprumut carti de la biblioteca decat daca trebuie sa le citim pentru scoala. Cand citesc o carte exista sanse de 70% sa-mi placa, deci vreau sa o am tot timpul, sa ma uit la ea, sa o mai rasfoiesc cateodata, si cam de aceea prefer sa cumpar in loc sa imprumut. De imprumutat de la prieteni nu am cum pentru ca prietenii mei nu prea citesc, iar cei care o fac imprumuta de la mine. Unii dintre ei chiar imi spun “biblioteca pe picioare”. Nu am o anumita suma de bani pe care o dau pe carti lunar, dar atunci cand prind niste bani o jumatate ii dau pe carti si cu cealalta jumatate ies prin oras. Acum ca a fost vara si am iesit in fiecare zi din casa, mi-am cumparat foarte putine carti( 2 sau 3), dar nu va faceti griji, recuperez luna asta.

  Asa ca as vrea sa va intreb si eu, voi cati bani bagati in carti lunar sau saptamanl,sau chiar anual?

-G

7 thoughts on “Foame de…carti?

  1. Hmmm, e destul de complicat să stabilesc un anumit buget. De la bibliotecă, ca în cazul tău, împrumut foarte rar. De obicei caut reduceri, dar lunar cheltui în jur de 80 de lei…depinde🙂

  2. Nici eu nu imprumutam carti de la biblioteca , dar acum m-a apucat ca vreau sa citesc o colectie si pentru ca primesc doar lunar bani , a trebuit sa merg la biblioteca si sa imi fac abonament , ca, na traim vremuri in care o carte cartonata costa de la 30 lei in sus ( scuzati cacofonia🙂 ). Eu ies destul de rar in oras ,fiindca Focsani e mic si nu prea ai unde sa te duci , deci mai toata alocatia merge pe cumparatul cartilor ( de obicei online ) si nu poti cumpara mai mult de 2-3 carti deoarece iti trebuie bani ori pentru transport , ori pentru plata cartilor ( prea scumpe ) de la librarie .

  3. Si eu am un oras la fel de mic ca al lui Robert, eu cand prind bani ii cheltuiesc pe carti si cadouri pt cei dragi, sau pt ceva de care chiar am maxima nevoie. Nu am stat sa calculez cat dau pe carti, dar la interval de cateva luni cheltui vre-o 50- 100 lei. Eu nu pot sa citesc carti imprumutate…rar o fac…si mi-e greu sa le inapoiez si fac tot posibilul sa le cumpar.Dar cand am fost nevoita le-am si imprumutat, insa ma las greu convinsa sa imprumut o carte:d nici nu dorm noaptea, ma gandesc daca persoana respectiva ii face ceva, daca ii indoaie vre-o pagina, daca varsa ceva pe ea, daca o pierde etc:-) si prefer sa ma lipsesc de stres

  4. In orasul meu nu exista o biblioteca , deci trebuie sa-mi cupar cartile . Dau in jur de 70-80 lei pe luna ( desigur 12 lei costa transportul ) .

  5. Singurul meu venit vine de la bunicile mele; pe maica-mea o conving mereu sa-mi ia haine cand vreau, asa ca imi cheltuiesc banii numai pe carti.:)) Acum, incerc sa ma abtin. Dar eu cheltuiesc in medie 40 de lei pe luna si nu imi cumpar decat cand sunt la reduceri, pentru ca am inceput sa gasesc din ce in ce mai usor.
    A, cat despre biblioteca, eu merg foarte des. Ce-i drept, si eu as vrea sa am cartea, cand o citesc, dar acum am imprumutat Orasul Oaselor – care stim cu totii ca (,) costa 50 de lei intr-o librarie normala – si am citit si Ingerul Mecanic, care, din nou, costa mult. Iar despre Urzeala Tronurilor, ce sa mai zic? LOL, cartea aia costa 70 de lei, iar eu pot sa o citesc gratis, asa ca profit de asta.

  6. Nu pot să spun că cheltuiesc extraordinar de mult pe cărți, cumpăr cam două cărți pe lună și îmi aloc 50 de lei în general. Dacă găsesc reduceri mari sau îmi doresc neapărat o carte, se mai poate ridica suma.
    Ok, acum o să închei cu comentariile, scuză-mă dacă te-am înnebunit, mi-a plăcut să umblu prin blogul tău :))

Leave a Reply

