Sapte zile de vara #7

   Am ajuns si la finalul acestei rubrici, ceea ce inseamna ca am ajuns la finalul verii. Asa cum v-am obisnuit pana cum, si in acest articol va voi da un mic sfat despre ce sa faceti in timpul verii.

   Vara este anotimpul in care trebuie sa fii tu insuti, in care trebuie sa lasi la o parte complexele, grijile si temerile. Vara este anotimpul perfect sa te redescoperi pe tine insuti, sa te cunosti mai bine si sa faci tot ce iti trece prin cap. Citeste! Danseaza! Fa plaja! Fa sport! Calatoreste! Fii mandru! Fii TU!

  Ma bucur ca am trecut cu bine si peste vara asta alaturi de voi. Eu si Alexandra va multumim pentru ca ati fost si sunteti in continuare alaturi de noi si sper sa va faceti timp de noi si in toamna asta care urmeaza, printre toate temele si lectiile voastre pentru scoala.

  Si exact ca soarele care apune, vara asta a trecut. Dar in fiecare zi soarele rasare din nou, asa ca in fiecare an, vara ne cheama la ea.

-G

2 thoughts on “Sapte zile de vara #7

  1. Eu sigur o sa fiu alaturi de voi, ce repede a trecut vara asta…astept Craciunul:-) . Ador acest videoclip si pe Timberlake, are numai super-melodii, e printre cantaretii mei preferati, melodia mea preferata este mai veche dar e super Cry me a river daca o stii.

Leave a Reply

