Discutie Cast Vampire Academy

1.Zoey Deutch- Rose

 Rose este unul dintre personajele fictive pe care eu le admir foarte mult, pentru curajul, devotamentul dar si frumusetea ei. Zoey este foarte frumoasa si are forme, exact cum este descrisa Rose, ceea ce este foarte ok. Dar, din pacate, nu am vazut-o in nicio productie,iar in trailer nu avem prea multe de vazut, asa ca nu stiu ce sa cred.

2.Lucy Fry- Lissa

  In poza de mai sus arata super bine, dar de obicei nu. Eu chiar apreciez asta pentru ca asa mi-am imaginat-o. Richelle Mead descrie moroii ca fiind inalti, cu o prezenta regala, iar eu imi imaginez ca sunt foarte slabanogi si au un nas ciudat (nu stiu de ce). In concluzie e ok ca Lucy nu este chiar asa frumoasa cum sunt de obicei actorii din filmele pentru adolescenti.

3.Danila Kozlovsky- Dimitri

  In poza de mai sus arata ceva mai tanar, dar cu parul lung cum e in film arata cam batranel. Stiu ca Dimitri are parca 25 de ani, dar totusi. Ma intreb ce parere aveti despre asta, voi fetelor. Mi se pare super ca s-a ales un actor de origine rusa.

4.Sarah Hyland- Natalie

  E perfecta. E absolut perfecta. O stiu foate bine din filmul Geek Charming, dar si din super serialul Modern Family. E super talentata ca actrita de comedie, dar acum ramane de vazut cum se va descurca cu rolul lui Natalie. Apropo, tipa arata de 14 ani dar are 22.

5.Dominic Sherwood- Christian

  Mai mult de atat nu poti sa ceri. Dominic este Christian cu siguranta. Arata destul de morbid, cu parul negru si ochii negrii. Ce am observat in acest cast este ca nu prea exista actori cunoscuti si asta ma face sa imi fie frica pentru ca nu stiu cum se vor descurca.

6.Cameron Monaghan- Mason

Roscovanul Mason este si el perfect pentru acest rol. Poate arata putin ciudat, pentru ca mi-l imaginam ceva mai aratos, dar in primul film nu este implicat prea mult asa ca pentru mine este ok. Sper sa aiba simtul umorului!

7.Claire Foy- Sonya Karp

 Waaaaa! Cand citeam in carte scenele cu Karp aveam ochii cat cepele si simteam nevoaia sa ma uit din cand in spate. Femeia asta arata extrem de bizar si sper sa fie la fel de bizara si atunci cand joaca. Este o alegere buna, dar oare nu se putea putin mai bine?

8.Gabriel Byrne- Victor

  Acest Victor este ok, dar voi nu vi-l imaginati putin mai in varsta? El este antagonistul in primul volum, deci sper sa faca o treaba super buna pentru ca personajele negative sunt improtante pentru mine. Cei care se ocupa cu machiajul ar face bine sa nu faca economie, pentru ca trebuie sa-l faca sa arate super batran si extra-bolnav.

-G

11 thoughts on “Discutie Cast Vampire Academy

  1. Zoey a mai jucat in Beautiful Creatures si in The Suite Life on Deck si in alte cateva filme,iar in rest a avut aparitii episodice in mai multe seriale.Pe Lucy nici eu n-am vazut-o in vreun film,desi din ce am auzit e destul de talentata si se vede si din trailer asta.Pe Sarah si eu o ador! E asa de draguta si o actrita foarte buna.

    Mie imi place de Danila.Nu mi se pare ca arata prea batran sau asa.Cat am citit cartile,eu l-am avut pe Ben Barnes in minte.Dar cand am recitit recent primul volum,l-am pus pe Danila in locul lui si mi se pare potrivit pentru Dimitri.Ooo…Cameron Monaghan e preferatul meu! Ma bucur mult ca el e Mason(mi s-a indeplinit visul).El joaca in serialul Shameless US(dupa care sunt inebunita) si a mai jucat in filme ca Prom si The Music Man.Iar Dominic arata atat de bine,si e prieten bun cu Sarah Hyland si iubitul ei,Matt Prokop.Acum sa nu credem ca l-au bagat ei in film sau ceva.Eu abia astept sa apara urmatorul trailer si sa poata si el vorbi saracul,ca n-a apucat sa zica si el ceva acolo :))

  2. Eu nu am mai vazut acesti actori in niciun film, dar pentru orice e un inceput! imi place cum suna Dimitri, iar actorul se potriveste perfect cu numele:)) mie asa mi se pare! habar n-am ce rol are el in film dar mi se pare ca are un nume potrivit pentru infatisare, probabil unde este rus! nu am citit aceasta serie si nici nu cred ca ii voi acorda credit prea curand! asta pentru ca sunt multe carti si este o serie lunga!

  3. Nu mi-am putut imagina un cast mai bun ! Arata toti ( aproape ) exact asa cum mi-am imaginat . Cel mai multumit sunt de Natalie , care in carte mi-am imaginat-o grasa ( nu am idee de ce ) si cea mai mare nemultumire a mea este Lissa , Lucy chiar nu arata asa bine si pentru Lissa ca e unul din personajele mele preferate ma cam deranjeaza , dar cred ca daca o vor machia si ii vor mai face una alta la par , lentile de contact , poate si niste breton ( asa cum mi-am imaginat-o eu ) va iesi ca o veritabila printesa moroi . Filmul asta pare facut special pentru mine , actorii , imaginea , trailerul ,se potrivesc toate si nu mai incape indoiala ca voi printre oamenii care se vor inghesui la premiera . Sunt curios cum vor arata Adrian si Sydney sper ca vor fi Chace Crawford si Emma Watson sau Aimee Teegarden .

      • HEYYYY e vre-un zvon ca ar juca Chace Crawford?????!!! pe loc imi cumpar Academia vampirilor:D, e unul dintre actorii mei preferati, il cunosc foarte bine din Gossip Girl, un serialpe care il ador, si al carui ultim sezon 6 nu m-am incumetat nici la ora actuala sa il vad, fiindca mi-e greu sa ma despart de personaje si de viata lor complicata:), asa ma gandesc mereu ca am la ce sa ma uit!

      • nu ma indoiesc ca este foarte bun, dar ii prelungesc sfarsitul:D! dupa cate rasturnari de situatie au avut loc in atatia ani de zile, chiar sunt curioasa de final, cu cine ramane nate, serena…etc….sper totusi sa descopar cuplul cuck-blair, prea a fost dragoste cu nabadai!:) intre cei doi! un serial excelent, dar niste carti dezastruoase:I sunt oribile cartile, am intrat in posesia catorva volume si le-am oferit la schimb….autoarea are un stil de-a scrie de…..si sunt 13 volume, chiar nu inteleg de ce 13 volume si 6 sezoane:((…XoXo Gossip Girl from Upper East Side!

  4. uite ceva interesant, primul capitol care se pare ca nu a fost publicat

Leave a Reply

