Video Music Awards 2013

   Am stat treaz pana la 7 dimineata ca sa urmaresc editia de anul acesta a premilor MTV VMA si nu imi pare rau ca am facut-o. Dupa banalitatea totala care a fost VMA in 2011 si in 2012, in anul 2013 totul a revenit la normal, show-ul de aseara fiind incendiar. Pentru ca avem mult de discutat, o sa impartim acest articol in 3 parti: Castigatori, Prestatii live, Red Carpet si Impresii.

1.Castigatorii

Video of the Year
CASTIGATOR: Justin Timberlake, “Mirrors”

Best Hip Hop Video
CASTIGATOR: Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, “Can’t Hold Us”

Best Male Video
CASTIGATOR: Bruno Mars, “Locked Out of Heaven”

Best Female Video
CASTIGATOR: Taylor Swift, “I Knew You Were Trouble”

Best Pop Video
CASTIGATOR:
 Selena Gomez, “Come and Get It”

Artist To Watch
CASTIGATOR: Austin Mahone, “What About Love”

Song of summer
CASTIGATOR: One Direction, “Best Song Ever”

Best Collaboration 
CASTIGATOR: Pink feat. Nate Ruess, “Just Give Me A Reason”

Best Video With A Social Message 
CASTIGATOR: Macklemore & Ryan Lewis, “Same Love”

Best Rock Video 
CASTIGATOR: Thirty Seconds To Mars, “Up in the Air”

Best Art Direction 
CASTIGATOR: Janelle Monae feat. Erykah Badu, “Q.U.E.E.N”

Best Choreography
CASTIGATOR: Bruno Mars, “Treasure”

Best Cinematography
CASTIGATOR: Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton, “Can’t Hold Us”

Best Direction
CASTIGATOR: Justin Timberlake feat. Jay-Z, “Suit & Tie”

Best Editing
CASTIGATOR: Justin Timberlake, “Mirrors”

Best visual effects
CASTIGATOR: Capital Cities, “Safe and Sound

2. Prestatii live

3.Red Carpet

4.Impresii

   In legatura cu premiile sunt in mare parte multumit, dareste frustrant ca nu a castigat nimic nici Lana del Rey, nici Iggy Azalea. Justin a castigat cele mai multe premii si chiar a meritat. Ma bucur ca au castigat si Pink, si Bruno, si Taylor si Selena( chiar daca nu merita).

   Prestatiile live au fost toate exceptionale, dar Justin Timberlake(imi pare rau dar nu am gasit un video cu prestatia lui). Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ce show a facut. Toata lumea era in picioare, toata lumea dansa, toata lumea canta, mi se facuse pielea de gaina. M-a convins ca este un artist desavarsit si cu siguranta 2013 a fost anul lui la VMA, eclipsand-o si pe Gaga si pe Perry. Venind vorba de ele, Perry a fost banala, absolut banala. Si nici nu ma asteptam la altceva pentru ca nu prea le are cu show-urile. Gaga a fost superba ca de obicei cand a venit vorba de voce, set-ul a fost inedit, costumele ciudate, dar mi s-a parut ca a fost putin cam dezorientata. Ar fi putut mult mai mult de atat. Vreau sa mentionez ca mi-au placut mult Kanye si Drake, mai ales Drake. Macklemore a fost genial, la fel si Bruno (ca de obicei). Miley a fost oribila din toate punctele de vedere, ma face sa imi para rau ca o tot laudam eu ieri pentru “Wrecking Ball”. Sincer mai rau a stricat seara si imi era putin mila de ea si de cat de penibila era.

  In materie de Red Carpet nu a fost nimica WOW, Gaga fiind dezorientata( crezand probabil ca merge la o inmormantare), si Nicki Minaj fiind absenta. Taylor m-a cam dezamagit, parul ei aratand oribil, iar Katy a fost OK, dar nu inteleg de ce a trebuit sa-si puna si ea dinti de aur ca Miley, Rihanna si Madonna. Frumusetea serii as putea sa spun ca a fost Selena, pentru simplitatea ei si, ei bine…pentru faptul ca de obicei este extraordinar de frumoasa.

  A fost un an bun la VMA, a fost show, a fost inedit. Sper ca la anul sa avem parte de si mai multa Gaga, de Nicki, de multa Lana si poate pana atunci va iesi si Iggy in mainstream. Daca ati ratat VMA-urile in aceasta dimineata, le puteti urmari in reluare pe MTV de la ora 18:00.

-G

10 thoughts on “Video Music Awards 2013

  1. Si eu am stat treaza ca sa ma uit la VMA si nu imi pare rau😀 a fost un show bun. Din punctul meu de vedere, cea mai frumoasa a fost Selena, a avut o tinuta impecabila😉 si chiar imi pare rau ca nu a cantat live ”Come & Get It”. Miley a fost penala, de la costumatia de pe covorul rosu pana la prestatia ei live. Cand a inceput sa cante cu Robin si sa se ”chinuie” in halul ala am si inceput sa rad😀 A dezamagit o gramada de lume.
    Katy Perry nu a avut nimic special, tot Gaga ramane cea mai tare😉 Prestiatia ei live mi-a placut cel mai mult! Si Justin a cantat si a dansat bine.
    Cam atat😉 si cu siguranta o sa mai uit si la anul.

  2. Mie parcă mi-a plăcut mai mult Justin decât Gaga. Oricum, amândoi au fost foarte buni. Cât despre Miley… Surprinzător a fost mai ciudată ca Lady Gaga… Gaga nu o să fie niciodată așa de disperată după atenție încât să facă ce a făcut ea.
    Katy mi-e mi-a plăcut față de alte prestații, dar firește că nu a fost cine știe ce. De la Taylor mă așteptam la mai mult la aspect. În plus a stat și Selena lângă ea.
    A, și mi-a plăcut reacția familiei Smith la Miley! Superbă.

  3. Eu nu am stiut:(. Am vazut de abea acum in newsletterul de la tine si de la site-ul unde mi-ai vandut pont sa ma abonez. Vezi ca functioneaza doar al treilea videoclip. Deciiiii miley e horrible, a venit imbracata ca naiba. Ma bucur ca a castigat multe premii si a facut show justin, eu il ador, imi plac mult melodiile lui. Eu din pacate nu stiu sa cant nici din voce nici la vre-un instrument, imi pare rau…niciodata nu-i prea tarziu dar as fi vrut de mica sa fi studiat, fiindca imi place muzica. Cand eram mica stiam sa cant la muzicuta:-)🙂 daca se pune. Tu stii sa canti cu vocea sau sa canti la vre-un instrument?! Ma supar ca am facut toate cursurile posibile pictura pe sticla desi eram o catastrofa:-)🙂🙂 si cand am trecut in anul urmator la pictura pe lemn am parasit cursurile:-) , arta si lucru manual vre-o sase ani, participam si la olimpiade, faceam papusi etc, cursuri de teatru si fiind cea mai mica primeam numai roluri usoare si neinsemnate, cursuri de sah si apoi a urmat o perioada numai de concursuri de sah, in paralel compozitii literare si premii, plus ca la un momentdat chiar mare fiind incepusem sa scriu si sa regizez toate piesele de teatru din liceu…le-am incercat pe toate insa marele regret este ca nu am invatat sa cant la un instrument, desi parintii ma innebunisera cu pianul sau chitara, niciodata nu am vrut…

    • Ooo da.Eu cant tot timpul cu vocea gen ,iar pana acum am invatat sa cant la chitra foarte bn, la pian putin, iar cand eram mai mic cantam la vioara. Azi pt ca ma plictiseam groaznic am invatat Cup Song:))( cauta pe youtube), e din filmul Pitch Perfect

Leave a Reply

