Recenzie: Nascuta la Miezul Noptii de C.C.Hunter

Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
  Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

Faceam ordine printre cartile mele acum cateva zile si am gasit “Nascuta la miezul noptii” de C.C.Hunter”. Am devenit putin nostalgic si am zis sa caut recenzia pe blog sa vad ce parere aveam despre ea. Dar ce sa vezi? Se pare ca nu am facut niciodata o recenzie pentru cartea asta. Asa ca am rasfoit cateva capitole, am recitit cateva pasaje si sunt gata sa va spun parerea mea.

Imi aduc aminte ca atunci cand s-a anuntat aceasta serie la Leda, citisem foarte putine carti, dar eram foarte entuziasmat in legatura cu seria Shadow Falls. In primul rand ador conceptul acestei carti. Chiar daca o lume cu vampiri, varcolaci, zane si creaturi de genul nu mai este ceva iesit din comun in cartile YA, faptul ca totul se petrece intr-o tabara speciala pentru adolescenti de genul face povestea de zece ori mai interesanta. Nu stiu de ce, dar ador povestile unde actiunea se petrece intr-o tabara. Ca de exemplu cartea “Capcana” de Sarah Wray, seria Percy Jackson, sau – chiar daca nu e vorba despre o tabara , ci doar o scoala de magie – Harry Potter. O! Copertile acestei serii sunt absolut geniale.

Am trecut super repede prin aceasta carte, a fost scrisa foarte frumos, foarte simplu, nimic sofisticat sau iesit din comun. Cred ca singura chestie care m-a deranjat la aceasta carte a fost la final. Eu cand citesc o carte care-mi place nu vreau sa se termine, dar totusi simt nevoia sa ajung la final ca sa fiu productiv, dar si ca sa citesc acele 2-3 capitole care fac parte din punctul culminant, pentru ca acelea sunt cele mai intese, acelea sunt capitolele in care de obicei se fac dezvaluiri importante sau chestii de genul. In aceasta carte punctul culminant a fost putin cam plictisitor si deloc la ce ma asteptam. Dar in schimb, deznodamantul a fost un fel de intriga pentru volumul 2. A fost genial! Simteam nevoia sa deschid chiar atunci volumul 2, dar evident Leda nu-l lansase inca.

Personajele au fost super interesante, caracterizandu-se prin diversitate, fiecare avand personalitatea construita pe o anumita trasatura dominanta de caracter. Adica cine nu le adora pe Miranda si pe Della? Sunt foarte amuzante si atat de interesante de citit. Pe Miranda mi-o imaginez ca pe un personaj cu parul in toate culorile dintr-o animatie veche de pe Cartoon Network, care se numea “Insula Dramei Totale”, iar pe Kylie mi-o imaginez pur si simplu uimitor de frumoasa, cam ca tipa de pe coperta. Asa ca va dati seama ca in capul meu e o harababura totala. Oricum asta este un semn bun, pentru ca daca nu-mi pasa de o carte nu ma obosesc sa gasesc chipuri anume cu care sa asociez personajele.

Avand in vedere toate cele mentionate, va recomand cu mare placere primul volum din seria Shadow Falls de C.C.Hunter, pe care-l puteti comanda chiar acum de la editura Leda. O sa revin in curand si cu o recenzie pentru volumul 2!

2 thoughts on “Recenzie: Nascuta la Miezul Noptii de C.C.Hunter

1. si mie imi plac cartile a caror actiune se petrece undeva intr-un taram magic, intr-un castel, intr-o tabara, intr-o insula pustie:) sau aproape pustie etc! deci actiunea seriei Percy Jackson se desfasoara intr-o tabara!