Videoclip Lady Gaga- Applause

capture-20130819-160427

   De o saptamana de cand a aparut Applause, o ascult incontinuu. Stiu ca multi spun ca nu se compara cu ce a facut Gaga pana acum, dar eu cred ca este una dintre cele mai bune melodii ale ei. Acum cateva minute a aparut videoclipul si mie imi place. Nu spun ca este WOW, dar este specific Gaga, mai bun de zece mii de ori decat orice altceva in materie de videoclipuri din ultimul timp.

  E ciudat, e Gaga, deci e pe placul meu. Voi ce credeti?

-G

3 thoughts on “Videoclip Lady Gaga- Applause

  1. si eu o ascult de cand a aparut, chiar imi place, dar pe cuvant daca inteleg coregrafia videoclipurilor ei, mi se par haotice! si nu stiu de ce alege mereu sa nu isi puna in evidenta frumusetea si sa se urateasca, de exemplu ma uitam la videoclipul poker face acum cateva zile si mi se parea tare simpatica, si mai putin ciudata decat a devenit de cand cu SUPER HITUL Alejandro, pe care trebuie sa recunosc ca il ascultam si eu si facusem o obsesie pentru el la acea perioada! asta este stilul ei si pace:)) dar eu cred ca ar trebuii sa isi puna in evidenta mai mult frumusetea! chiar m-a speriat la partea in care este o pasare si i se vede capul:), dar imi place la nebunie sutienul:D:D prima oara ma asteptam sa vad un tip iesind din spatele ei care o tinea de nuri:D pentru ca mai apoi sa imi dau seama ca este un sutien!!!OMG numai ea putea sa isi confectioneze un astfel de sutien, care este chiar tare:)) imi imaginez sa faci plaja cu un asemenea sutien la mare, cred ca toate privirile ar fi atrase catre persoana care il poarta:))!

    • Faza cu sutinul cred ca a mai folosit-o si Madonna, iar fata unde e lebada are legatura cu versurile: “One second I’m a koons,Than suddenly the koons is me”….ceva cu cuvantul koons

      • pai nici Madonna nu e departe de Gaga, au acelasi stil:) ,mai nonconformist! ce inseamna koons habar nu am dar urmeaza versul Pop culture was in art, now art’s in pop culture in me! cultura pop a fost in arta, acum arta in cultura pop sunt eu, face un joc de cuvinte!

Leave a Reply

