Discutie Cast Divergent

1.Shailene Woodley- Tris

   Inca de acum aproape 2 ani cand am citit prima pagina din Divergent, mi-am imaginat-o pe Tris cu parul scurt pana la umeri, cu o fata ingusta si cu ochii mari. Singura nemultumire in legatura cu Shailene ar fi ca este putin cam prea atragatoare. Stiu ca acesta este un film pentru adolescenti si ca trebuie sa se vanda, dar parca m-as fi atasat mai mult de Tris din film daca nu arata asa bine. Din punct de vedere al talentului actoricesc, nu am de comentat pentru ca Shailene a jucat super bine in The Secret Life Of An American Teenager.

2.Theo James- Four

  Sunt sigur ca pentru voi Theo este foarte atragator fetelor, dar numai mie mi se pare ca arata putin prea in varsta ca sa-l joace pe Four? Stiu ca Four e mai mare ca Tris, dar chiar nu stiu. Initial, se zvonea ca rolul lui Four ii fusese dat lui Alex Pettyfer si sincer parca ar fi fost mai bine asa. Despre talentul actoricesc nu prea stiu ce sa zic, pentru ca nu am vazut nimic cu el si nici nu prea a jucat in prea multe.

3.Kate Winslet- Jeanine

  Nu stiu ce sa zic despre talentul lui Kate Winslet. Am vazut-o doar in legendarul Titanic si in teroarea aceea de film (probabil cel mai idiot ever), Movie 43. Arata extraordinar la varsta ei si este tot ce imi doream la Jeanine, pentru ca exact asa mi-o imaginam: frumoasa de iti ingheata sangele in vene si cu o eleganta ce impune respect.

4.Miles Teller- Peter

  L-am vazut pe Miles in Rabbit Hole, 21&OVER si in Project X si mi-a parut bine cand am auzit ca o sa joace in Divergent. Este un actor bun dar nu este Peter pentru mine. Miles arata ca un baiat de treaba, deloc amenintor, dar cine stie? Oricum, abia astept sa vad si filmul in care apare alaturi de Shailene Woodly, The Spectacular Now.

5.Ansel Elgort- Caleb

Baiatul asta nu a jucat in niciun film inca, dar i-au fost distribuite rolurile lui Caleb in Divergent, a lui Tommy in Carrie si a lui Gus in The Faul In Our Stars. Wow? Ar face bine sa joace perfect pentru ca Divergent si The Fault in Our Stars sunt foarte importante pentru mine. Cat despre asocierea cu Caleb din capul meu, este destul de asemanator dar parca se putea mai bine.

6.Zoe Kravitz- Christina

  Ea este cea mai perfecta din intregul cast. Este exact la fel cum mi-am imaginat-o pe Christina. Si in plus joaca super bine pentru ca am vazut-o in X-Men:First Class, un film genial pe care vi-l recomand.

7.Ben Lloyd-Hughes- Will

 WTF? Tipul asta poate sa fie tatal lui Will, dar in niciun caz Will. Will are 16 ani. In ce lume a acestui univers, un adolescent de 16 ani arata asa? Vad ca tipul a jucat intr-o groaza de seriale, printre care si Skins. Daca ar fi avut vreo aparitie spectaculoasa, mi-as fi adus aminte.

8.Ray Stevenson- Marcus

Ray Stevenson Celebrity

   A jucat intr-o groaza de filme cunoscute ca Thor sau G.I.JOE, dar si in celebrul serial Dexter, deci trebuie sa fie bun. Arata ca un Marcus, chiar foarte asemanator as putea spune. Sper sa faca o treaba buna pentru ca eu il urasc pe Marcus, ceea ce inseamna ca e important sa-l urasc si pe Ray (nu stiu cat sens are ce am zis).

Concluzii:

  Cast-ul acestei adaptari este foarte bun, dar ca oricare altul are cateva imperfectiuni. Din ce am vazut pana acum in poze, totul arata super bine, dar prefer sa nu zic prea multe pana nu vad un trailer. Sper sa fie ok pentru ca Divergent este una dintre seriile mele preferate si chiar nu vreau sa o vad undeva ca Percy Jackson( adica o adaptare foarte proasta). Tu ce parere ai de acest cast?

-G

4 thoughts on “Discutie Cast Divergent

  1. Mie mi-a placut tot timpul cast-ul.Si,normal,ca fiecare ne imaginam altfel personajele.De exemplu,eu pe Tris mi-am imaginat-o ca fiind Cara Delevigne pentru ca are aspectul ala baietos,iar pe Four mi l-am imaginat ca Colton Haynes,si chiar voiam sa joace rolul lui Four.

    Iar de restul cast-ului sunt multumita.Si sunt sigura ca filmul va avea succes.By the way,daca nu ai vazut niciun film cu Theo James iti recomand: The Inbetweeners,ultimul film din seria Underworld din 2012 si serialul Golden Boy,care din pacate a fost anulat,desi nu merita.E un serial destul de misto.

    Will aka Ben Lloyd-Hughes a jucat in Skins in sezonul 2,in 2008.Fara barba chiar arata ca un adolescent de 16 ani.Uita-te mai bine in poza in care apare el,impreuna cu Shailene si Zoe.Si,pentru ca tot veni vorba de Four,intr-un interviu,Neil Burger(regizorul) sau Shailene,nu mai stiu sigur care din ei,a spus ca in film personajele vor avea 18 ani in loc de 16,iar Four va avea in jur de 20 de ani😉

  2. Eu nu am citit seria si nu pot sa imi dau seama cat de bine sunt alese personajele, insa ultimul ales daca are rol negativ sigur il prinde! In privinta baiatului care nu a jucat in nimic pana acum dar va avea o tri-debutare:-)🙂 ca sa ii zic asa, e practic o bomba cu ceas, sa joci in trei adaptari de succes e ceva..,

Leave a Reply

