Lady Gaga- Applause

I LIVE FOR THE APPLAUSE

Ooops, she did it again! Gaga “s-a saturat” de leak-uri pe internet si a lansat lead single-ul de pe ARTPOP mai devreme cu o saptamana. Personal cred ca ii era prea frica de Katy Perry, dar pe mine nu ma deranjeaza.

Applause e tot ce mi-am dorit de la Gaga de foarte mult timp. Imi aduce aminte foarte mult de era THE FAME, de melodii ca JUST DANCE, LOVE GAME sau PAPARAZZI. Ritmul este genial, versurile si toata melodia in sine. Gaga s-a decis ca e timpul pentru “back to basic”, reabordand stilul lejer de a canta si refrenurile groovy pe care le scoti cu greu din cap, nimic prea pretentios sau greu de memorat.

Merita un rand de aplauze!

-G

2 thoughts on “Lady Gaga- Applause

  1. sunt off topic, dar vroiam sa va intreb voi ati avut ocazia sa rasfoiti vre-odata o carte cu din colectia Garfiled aparuta in Romania? am inteles ca sunt 7
    http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/povesti-povestiri/garfield-ia-proportii-9286.html
    Stiu ca sunt pentru copii, dar eu cred ca uneori toti simtim nevoia sa mai copilarim si sa ne mai amuzam si cu astfel de lecturi! Garfield este personajul meu de desene favorit, am toata colectia de desene cu garfiled- desenele vechi nu cele noi, iar din cele noi am urmarit toate episoadele din Sezonul unu si doi din Garfiled Show:)) sunt absolut amuzante, daca vreti sa aveti parte de o portie buna de ras e cazul sa vedeti macar un episod cu Garfiled! De mult ma tenteaza sa cumpar setul de carti, dar nu stiu cum sunt…daca nu am nicio librarie in oras:I si standul de carti din supermarketuri nu are niciun volum….

Leave a Reply

