The New Miley Cyrus

She can`t stop and she won`t stop.

  Noua Miley este aici ca sa ramana! Asta o dovedeste faptul ca a doborat un record la vizualizari pe youtube, melodia ei a ajuns locul 2 in Billboard Top Hot 100 iar la radio nici daca vrei nu auzi altceva inafara de “So la da di da di”, sau evident “I know you want it”(Robin Ticke-Blurred Lines).

  Cand am vazut primele poze cu Miley in noua sa formula, am fost foarte dezamagit pentru ca mi se pare ca era de un milion de ori mai frumoasa cu par lung si saten. Nu spun ca acum este urata, dar parca nu mai are acelasi farmec. Cand am auzit piesa “We can`t stop” nu mi s-a parut cine stie ce, dar acum chiar imi place si o cant mereu, chiar daca este putin prosteasca si chiar daca videoclipul este absolut penibil.

  Noua Miley nu ma deranjeaza intr-un mod anume. Poate doar putin prin faptul ca incearca sa ne arate cat de mult s-a maturizat( pentru ea asta insemnand faptul ca fumeaza, bea si isi exerseaza TWERK-ul toata ziua).

  Tu ce parere ai despre noua Miley?

ACUM

ATUNCI

-G

 

3 thoughts on “The New Miley Cyrus

  1. Mi se pare ca era o papusa frumoasa satena cu parul usor ondulat, cu o privire inocenta si un zambet fermecator iar acum pentru a nu jigni nu spun decat ca imaginea este in antiteza. Intelege prost adolescenta, ca multi alti tineri de seama cu ea. Eu inseamna ca am fost mai anormala:-)🙂🙂 stiu ca singurul fix pe care il aveam era sa ma imbrac foarte mult in negru, nuanta pe care acum cu greu o mai regasesc in tinutele mele, poate intr-o rochita de seara pt o nunta, sau intr-un tricou care mi-a placut cine stie cat de mult, sau o bluza/doua pentru evenimente nu tocmai fericite-inmormantari. Ei dar prin cls a noua si a zecea imi placea mult sa ma imbrac in negru si sa folosesc creion negru dermatograf:-)🙂 parca eram o cioara. In a11 a ai a 12 a m-am schimbat in culori vesele. Dar vreau sa spun ca a fost o etapa in care asa simtem nevoia sa ma imbrac. De fumat nu am incercat niciodata nici macar sa ma prostesc pt ca am alergie la tutun, praf si puful acela de la castani, sau la papadie, si ma apuca tusea si stranutul:-)🙂🙂 deci nu pot. Despre droguri nici sa nu aud, nu m-a framantat niciodata vre-o curiozitate. Despre alcool nu m-am vazut niciodata beata:-)🙂🙂 eu nu gust decat cine stie cand, o data pe an la vre-un eveniment si de obicei doar dau noroc si paharul ramane intact. Azi am citit o stire despre baiatul Luminitei Anghel care s-ar fi pozat in oglinda cu mana in pantaloni iar poza a aparut in perioada eurovisionului. O apreciez mult pe Luminita pentru ca a recunoscut ca in prima faza a crezut cae un complot impotriva ei pt afectarea imaginii insa a recunoscut mai apoi locatia ca fiind un hotel de cinci stele unde fusesera cazati, si nu i-a luat deloc apararea fiului pt acest gest, din contra a spus ca e mare si responsabil pt faptele sale, mai ales daca nu a avut grija sa stearga poza si cineva i-a furat-o din telefon. In concluzie adolscentii se confrunta cu o perioada dificila in care invata sau nu..din greseli.

  2. Mie sincer imi place mai mult de ea acum, are stilul ei si ii sta foarte bine, nu inteleg de ce se ia toata lumea de ea; este viata ei si corpul ei si face ce vrea cu ele. In plus, a crescut, nu mai este o copila, si daca as fi fost in locul ei nici mie nu mi-ar fi placut sa raman Hanna Montana toata viata.

Leave a Reply

