STAND-ALONE BOOKS

   Nu vi se pare extrem de ciudat (si de enervant) ca in ultimul timp gasesti cu greu o carte YA care sa nu faca parte dintr-o serie? Asta se intampla si acum cativa ani, dar atunci era nebunia trilogiilor, pe cand acum toate cartile trebuie sa faca parte dintr-o serie de 4-5-6-15 carti. Nu ma intelegeti gresit, mie chiar imi plac seriile, dar uneori simt nevoia sa citesc o carte care nu face parte dintr-o serie. Multe dintre cartile mele preferate sunt stand-alone, cum ar fi: Jurnalul unui adolescent timid, Sub aceeasi stea, Cele 13 motive, De veghe in lanul de secara.

   Voi ce parere aveti?

-G

8 thoughts on “STAND-ALONE BOOKS

  1. Consider ca unele carti sunt menite sa faca parte dintr-o serie, pe cand altele pot fi stand alone. Depinde de ce vrei sa citesti si de subiectul pe care il trateaza cartea respectiva. Imi plac ambele tipuri , insa cateodata chiar simt nevoia de o carte care sa nu aiba o continuare. Una din preferatele mele este Sub aceeasi stea, care mi-a ajuns la inima cu usurinta, si cred ca o asemnea carte nu necesita un al doilea volum.

  2. Rezonez din plin cu ideile tale. Btw, “De veghe in lanul de secara” e una dintre cartile fragedei mele adolescente.Cine nu s-a regasit in zbuciumul protaginistului?

      • De cand zic sa citesc si De veghe in lanul de secara….oricum stiu despre ce este vorba si stiu ca e buna. A facut valva mare pe timpuri.

  3. Ai perfecta dreptate, ieri ma gandeam cam ce carti sa imi cumpar, si constat ca toate fac parte din serii lungi, daca ar fi doar trilogii ar fi bine, dar cand aud de 12 15 volume ma ingrozesc, mi se par nesfarsite si ca li se trage rau de actiune….parca m-as uita la tanar si nelinistit…si mie imi plac cele alone sau maxim trilogiii…sau treaca mearga un cvartet:-) in afara de harry potter si de cronicile din narnia de care o sa ma apuc in curand sa le citesc, nu indraznesc sa citesc altele la fel de lungi, ma tenteaza totusi micutele mincinoase…Azi am terminat de citit Eu si marley, Geani si Alexandra v-o recomand, o sa ramana cartea mea de suflet, am plans ca un copil mic atunci cand am ajuns la finalul ei, si mie cu greu imi scoate un film o lacrima dar o carte:-) , exista si filmul pe care puteti sa il vedeti Marley and me din 2008. Chiar acum ma uitam in biblioteca si gestionam cate carti am citit vara asta si pot sa slun ca trec de 20 si inca mai am cateva foarte bune care ma asteapta, nici nu stiu cu ce sa incep…

      • Este cartea la reducere 6 lei pe elefant, dar finalul e mai tragic descris decat in film, si mai e ceva peste care au sarit la final, ceva frumos. Si daca iei de la elefant primesti si un cadou surpriza, eu am primit colectia film trei volume din raftul de cultura generala, saptamana trecuta. Au cate un cadou sapt in val de aprox 60 lei

Leave a Reply

