BOOKTUBE

 Pentru aceia dintre voi care nu aveau idee, pe youtube.com exista o comunitate numita BOOKTUBE, din care fac parte toti cei care au canale unde fac recenzii de carti si vorbesc despre orice legat de carti. A trecut probabil un an si ceva de cand urmaresc mai multe canale de youtube, si dupa fiecare carte citita dau repede un search si gasesc filmulete in care aflu si parerea altora despre cartea respectiva.  Va las mai jos o lista cu BOOKTUBE-ri mei preferati, nu cu YOUTUBE-ri ( pentru ca aia sunt o groaza).

  • polandbananaBOOKS
  • padfoodandprongs07
  • CassJayTuck
  • jessethereader

  Tu ce parere ai despre BOOKTUBE? Care sunt BOOKTUBE-ri tai preferati?

-G

 

10 thoughts on “BOOKTUBE

  1. sincer,nici nu stiam de booktube,dar o sa arunc o privire.m-ar interesa sa vad parerile “live” ale bloggerilor.imi place sa vad emotiile oamenilor.

  2. Singura pe care o urmaresc este polandbananabooks si totul se datoreaza stiului sau aparte de a-si exprima parerea in legatura cu o carte citita. Este amuzanta si are obiceiul ca la inceputul filmuletelor sale sa ofere avertismente, astfel incat cineva care nu a citit cartea respectiva sa nu aiba parte de spoilere. Am descoperit-o pe cand ma uitam la filmulete cu Bloodlines si a fost interesant sa ii aflu parerea. M-am bucurat sa observ ca avem un lucru in comun si anume faptul ca suntem team Adrian.
    Moment o urmaresc doar pe ea, dar sper sa imi largesc cercul in viitorul apropiat.

  3. Hey tocmai vroiam sa va dau un email sa va intreb de ce nu mai postati nimic….nu stiu ce am facut, am umblat zilele trecute pe la abonari in wordpress ca sa me dezabonez de la unele bloguri siteuri etc sa nu mai primesc multe emailuri, si acum mi-a picat fisa ca probabil din greseala m-am dezabonat si de aici, sorry sorry sorry, trebuia sa imi dati un email si sa ma mustruluiti putin:-)🙂🙂 , acum sunt ingrijorata ca in goana mea disperata pt dezabonare s-ar putea sa ma fi dezabonat si de la altele….nu mai umblu niciodata la manage subscriptions..
    In legatura cu booktube acum aud pt prima data:-) , o sa ma uit sa vad si eu.

Leave a Reply

