Sub Dom

   Într-o zi ca oricare alta, orășelul Chester’s Mill din Maine se trezește rupt de lume, de care îl desparte o forță imaterială și invizibilă. Nimeni nu știe ce este, de unde vine și când se va disipa. Domul e fatal pentru ființe umane și obiecte neînsuflețite.
Dale Barbara e veteran de război și, mai nou, bucătar. Face echipă cu proprietara ziarului local, cu o asistentă medicală și cu trei copii curajoși. Adversarul lor este un politician fără scrupule, Big Jim Rennie, care ar face orice pentru putere, a lui și a fiului său. Dar marele lor dușman se dovedește a fi Domul… Iar timpul nu e doar scurt, ci și înșelător.

   Anul 2013 a adus si lansarea unui serial tv bazat pe aceasta poveste a lui Stephan King. Serialul mi se pare genial, au aparut deja 5 episoade si mai urmeaza inca 8. Va recomand in principiu serialul pentru ca nu stiu despre carte prea multe. Chiar vreau sa fac rost de bani si sa mi-o achizitionez, defapt ambele volume.

-G

2 thoughts on “Sub Dom

  1. Am vazut si eu reclame cu serialul, stiam de existenta lui si ce subiect trateaza. Stephen King este tatal romanelor horror, insa de aceasta data cartile fac parte din categoria distopiilor. Foarte tare subiectul! Dar nu imi permit sa cumpar aceasta serie pana ce nu imi voi cumpara Jocurile foamei si Seria Divergent care sunt musthave, toata lumea le-a citit si le are numai eu nu, fiindca am inceput cu Vrajitor si vrajitoare si Darul, distopii care m-au determinat sa nu mai incerc acest gen timp de o perioada.

  2. Am vazut si eu primele doua episoade din serial si mi se pare chiar tare,mai ales ca sunt cativa actori care sunt preferatii mei si subiectul e chiar interesant pentru ca te intrebi ce se va intampla pana la urma.

Leave a Reply

