Melodia zilei #191

Quiero en tus manos abiertas buscar mi camino
y que te sientas mujer solamente conmigo
Hoy tengo ganas de ti, hoy tengo ganas de ti.
Quiero apagar en tus labios la sed de mi alma
y descubrir el amor juntos cada mañana
Hoy tengo ganas de ti, hoy tengo ganas de ti.

Aceasta este probabil una dintre cele mai frumoase melodii lansate in ultima vreme si una dintre cele mai bune melodii in limba spanioala din toate timpurile. Eu o apreciez foarte mult pe Christina si chiar nu stiu de ce nu mai are deloc succes in ultimul timp pe cont propriu. A avut succes cu “Feel this moment” dar era cu Pitbull si acum are mare succes cu “Hoy tengo ganas de ti” dar nici aici nu e sigura.

In fine, melodia este foarte frumoasa si merge direct la suflet. Enjoy!

-G

8 thoughts on “Melodia zilei #191

  1. Chiar acum am numai chef de aceasta melodie, ce mi-ai facut:-)🙂 , cat este de superbaaaaa, mai ales ca eu ador spaniola si melodiile in spaniola i imi place si de Christina Aguilera si la ora actuala sunt topita dupa aceasta melodie. Unde le descoperi?🙂. Esti genial. Esti abonat la vevo? http://m.youtube.com/watch?v=hPQSTDaZrN0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DhPQSTDaZrN0 asta iti place??? E de pe vremea cand marc si jennifer erau casatoriti si se iubeau mult. Cred ca e imposibil sa nu o cunosti

      • Daca ai rabdare sa vezi trailerul o sa intelegi o parte din poveste, treaba sta in felul urmator, Gloria si prietenele ei se stabilesc pt cateva luni intr-un sat unde exista renumitele podgorii de vin Del Toro si unde vor sa realizeze o lucrare de doctorat pe un subiect anume, pentru facultatea de actorie, toate bune si frumoase pana cand afla ca din inchisoare a iesit Altagracia del toro, mostenitoarea legala a podgoriilor de vin, careia in timpul in care fusese inchisa pe nedrept i se administrase averea de catre impostori, mai mult decat atat motivul pt care fusese ea inchisa le starneste fetelor curiozitatea fiindca afla ca Altagracia a fost acuzata de uciderea unui preot de care se pare ca fusese indragostita, acest lucru fiin considerat un pacat in religia catolica fiindca preotii nu au voie sa se casatoreasca. Gloria afla ca Altagracia este matusa ei asa cum ii este prezentata…iar un alt lucru ciudat este faptul ca Gloria se transforma brusc dintr-o persoana normala intr-o persoana inzestrata cu darul clarviziunii, iar in viziunile ei il vede pe acel preot ucis care ii apare de fiecaredata cand are loc o crima noua in familia del toro. De ce ii apare preotul tocmai ei, si de ce o va conduce chiar el pe niste piste unde fie va descoperii cadavre ale Miresei lui Iuda, fie va descoperii in final cine e mireasa sau care Sunt miresele, e un secret pe cade il veti afla pe parcurs. Exact in ziua in care Altagracia este eliberata apar crime noi, de fiecaredata persoana care ucide este o mireasa patata cu sange care lasa si bani la locul crimei, pentru a sugera tradarea, faptul ca cineva a tradat pe altcineva exact cum l-a tradat Iuda pe Hristos si l-a vandut. Politia o suspecteaza din nou pe Altagracia insa intre timp cercul de suspecti se largeste, deoarece multi din cei care mor sunt cei care ar fi avut drept la mostenirea Altagraciei. Eu nu prea am vazut-o acest seial ca fiind o telenovela siropoasa, pentru ca imi aduc aminte ca in momentele in care mireasa ucide apare o melodie urata pe fundal, infricosatoare, iar scenele sunt demne de un super film de groaza si de actiune, bineintele ca asistam di la o poveste frumoasa de dragoste intre Gloria si Salomon, plus niste scene comice intre alte personaje pentru a mai detinde atmosfera:-) .la mujer de judas devine in cele din urma teza fetelor de doctorat. Uite pe wikipedia povestea rezumata http://ro.m.wikipedia.org/wiki/La_mujer_de_Judas. Si gata ma opresc aici cu obsedia mea pentru acest serial, cred ca o sa il mai vad odata in vara asta:-)🙂

  2. Scuze ca sunt stres🙂🙂🙂 tocmai mi-am amintit de o melodie si de un artist pe care eu il stimez mult, daca as avea ocazia sa merg la un concert de-al lui pt mine ar fi wow, melodia este din serialul Clona-un serial super tare care a abordat un subiect tabu mai ales pt perioada in care a fost realizat si pt lumea musulmana care a fost prezentata detaliat. Si sa trec la melodie, aceasta este my favorite song forever http://m.youtube.com/watch?v=nMBGPyvHK5M&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DnMBGPyvHK5M a lui Alessandro Safina

      • Ce dragut! Eu sunt singura la parinti! De pe la cinci ani -sase ma uitam la telenovele fiindca la sapte stiam alfabetul avand-o pe mama drept profesor acasa, atunci cand m-am dus la scoala deja stiam sa scriu si sa citesc:-) . Si revenind la subiect, citeam subtitrarea si auzeam si pronuntia in spaniola si asa am invatat-o. Din pacate in scoala nu am studiat-o desi mi-ar fi placut. Din punct de vedere gramatical sau al scrierii nu ma pricep dar sa o inteleg si sa o traduc numai ascultand-o o inteleg perfect. Sunt ani buni de cand nu m-am mai uitat la telenovele cred ca si-au pierdut farmecul in timp..oricum Clona a fost super am vazut-o si cand au mai redifuzat-o. In prezent nu ma uit decat la Suleyman Magnificul fiindca istoria a fost materia mea preferata si imi plac genul acesta de seriale care trateaza intrigile de la palat si povestile de iubire care au fost destul de incurcate, in toamna incepe sezonul doi si de abea astept. Au tot aparut carti cu Suleyman dar nu cumpar niciuna pana nu se termina serialul fiindca nu vreau sa aflu dinainte ce se intampla:-) . Cred cain urma cu vre-o trei ani m-am uitat la telenovela La mujer de Judas-Mieasa lui Iuda, o telenovela pe care o vazusem mai demult pe romantica si care mi-a placut fiindca era o combinatie iubire-fantezie si paranormal, o tipa avea clarviziuni cu un parinte gasit mort intr-o biserica si trebuia sa descopere criminalul. Eu am facut rost de serial de pe un torent extern cu tot cu subtitrare ca sa il vada si prietenul fiindca el nu stie spaniola, si il am pe dvd-uri. E super! Dar exista si pe youtube si alte site-uri de filme online si este super tare vi-l recomand, sa vedeti daca va dati seama cine e criminalul.

  3. Christina Aguilera este si va fi mereu una din cantaretele mele preferate,iar melodia asta este absolut superba!!😀

Leave a Reply

