Castigator Concurs Cititorul Lunii #2

A mai trecut o luna de concurs si nici nu am simtit-o si presupun ca nici voi. Va multumesc ca ati fost alaturi de noi din nou si sper ca veti fi si la urmatorul concurs. Chiar daca nu ati fost multi participanti ca datile trecute, ati avut niste comentarii foarte complexe si interesante. Sper sa intelegeti ca nu se poate sa castige chiar toata lumea si oferim si noi premii in functie de sponsori.

Pentru ca Andreea a castigat concursul de fidelitate de data trecuta, castigatoarea este AGNESMARYO care a fost alaturi de noi tot timpul chiar si cand nu erau concursuri de comentarii. Iti multumim si te rog sa-mi trimiti un e-mail cu toate datele necesare si cu cartile de pe elefant.ro pe care le doresti.

Dar asta nu e tot! Pentru ca avem sponsori generosi si pentru ca astazi este ziua noastra vrem sa va facem un cadou. LAURENTZYU este un cititor nou pe care vrem sa-l rasplatim si sa il facem sa stea cu noi cat mai mult. Asa ca va primi o carte dintr-o lista de carti dorite pe care ne-a trimis-o cu o luna in urma. O sa iti trimit diseara un e-mail sa te anunt ce carte ai castigat.

Vrem sa-i multumim si lui DIANNAB15 care a fost aproape sa castige si ea un premiu, dar au fost destul de multe articole necomentate. Sper sa te inscri si la urmatorul concurs pentru ca imi plac foarte mult comentarile tale!

Va multumesc inca odata si stati pe aproape pentru urmatorul concurs de fidelitate pentru ca sunt sanse extrem de mari sa castigi chiar tu ceva!

-G,-A

12 thoughts on “Castigator Concurs Cititorul Lunii #2

  1. Va multumesc frumos, felicitari si lui laurentiu! Si eu m-am mirat de ce nu au participat mai multi? Cred ca unde e vacanta si e plecata lumea in concediu…eu oricum si cu si fara concurs de comentarii tot nu parasesc acest blog pt ca imi place. Nu mai stiu exact ce lista v-am trimis pt ca o parte din ele mi le-am achizitionat , castigat, sau le-am obtinut la schimb, de aceea vreau sa va intreb care e suma in care trebuie sa ma incadrez si daca pot sa comand ceva ce nu se afla in acea lista fiindca nu mai stiu exact ce continea lista?!

    • la tine nu are relevanta lista aceeas…tu poti sa intri acum pe elefant si sa-ti alegi niste cart(din cate am inteles se poate sa alegi doar 2 care in total sa faca nu mai mult de 45-50 de lei).

    • Pai daca ai castiga de doua ori consecutiv…crezi ca s-ar mai inscrie cineva dupa aceea? Nu spun ca nu vei mai castiga niciodata,dar daca vei continua sa te inscrii vei primi la un moment dat premiu de fidelitate exct ca agnes

    • Andreea am zis de la inceput ca pe langa premiul cel mare se vor da si niste premii din partea blogului si tu pentru ele te-ai inscris. Dar s-a punctat si calitatea comentarilor si am ales sa castige Laurentiu pentru ca mi s-a parut ca ale lui au fost mai competente. Nu este cazul sa te superi pe noi, nu toata lumea poate sa castige. Mai si pierzi in viata dar asta nu inseamna ca ai gresit cu ceva. O seara placuta!:*

Leave a Reply

