Am facut un an!

Dragi cititori, scapati pentru cateva minute de ganduri, de griji, de telefoanele mobile si de orice altceva care  va distrage atentia, pentru ca am sa va spun o scurta poveste.

Acum exact un an de zile un baiat (sa-i spunem G.) a decis ca viata lui plictisitoare si lunga merita condimentata. Tot ce facea toata ziua era sa doarma, sa manance, sa citeasca, sa se uite la seriale si sa umble pe strazi fara niciun sens. In acea zi a descoperit blogsfera. Se uita cu mare invidie dar si cu respect la diverse bloguri cunoscute, dorindu-si sa ajunga si el intr-o zi sa scrie pe un blog, sa-si impartaseasca parerea si lumea sa-l asculte. Nu a mai stat mult pe ganduri, a facut cunostinta cu wordpress si s-a chinuit multe timp pana sa-si dea seama cum functioneaza, dar nu s-a lasat. Timpul a inceput sa treaca: zile, saptamani, luni si el a devenit tot mai experimentat.

A cunoscut o groaza de oameni cu care vorbeste in fiecare zi, o comunitatea gigantica si extraordinar de frumoasa. Intr-o alta zi cand si-a dat seama ce norocos este sa faca ceea ce face si sa fie ascultat de multa lume, si-a dorit sa-si impartaseasca bucuria cu altcineva. Asa ca a rugat o fata (sa-i spunem A.) sa i se alature si sa scrie si ea pe blog impreuna cu el. Totul a mers exact cum a trebuit, s-au invatat unul pe altul, au ras, s-au cunoscut, si-au creat o baza de cititori ai blogului si mai mare, au raspandit veste, au strans zeci de mii de vizite, zeci de mii de comentarii si sute de followeri.

G. si A. m-au rugat sa va spun voua, cititori acestui blog, acum la un an dupa ce si-au facut debutul in blogsfera, ca va iubesc mult si ca va multumesc pentru ca ati fost alaturi de ei si spera ca in continuare veti fi aici prezenti sa ii ascultati si sa va impartasiti parerile cu ei.

La multi ani Another Books World!

P,S: Lasati-va parerea despre blog in sectiunea de comentarii si spuneti-ne cum ati aflat de noi, cand si cat timp aveti de gand sa ramaneti pe aici. Va las cu o melodie a la Rihanna care da bine astazi:-D.

13 thoughts on “Am facut un an!

  1. La mulţi, mulţi ani! La cât mai mulţi vizitatori! Am aflat de ceva timp de voi şi am de gând să rămân încă ceva timp (cel puţin până faceţi 2 ani!) :)).

  2. Happy birthday!Va urmaresc blogul de ceva vreme,8 luni,desi nu aveam cont pe wordpress de la inceput.Sper sa-o tineti tot asa,sa ne vedem peste 12 luni!:))

  3. La multi ani! Felicitari, va doresc tot ce e mai bun atat voua pentru ca e un moment important si special in viata voastra cat si blogului vostru. Sper sa va gasesc mereu asa in aceasta formula, uniti si mereu veseli, cu pofta de viata. Simt nevoia de a va multumi, nu stiu exact de ce. Dar, va multumesc. Postarile voastre imi fura mereu un mic suras, fapt ce dovedeste ca stiti cum sa va faceti treaba. Va multumesc ca aici ati creat o noua formula, un nou inteles al cuvantului “acasa” pentru ca asta semnifica blogul vostru pentru mine, stiu ca daca s-ar intampla ceva, m-ati intelege, ca ati fi alaturi de mine. Iar cand e vorba de discutat pe un anumit subiect, nu imi e frica sa spui ceea ce simt cu frica de a fi judecata pentru ca stiu ca ma aflu printre prieteni si va multumesc pentru asta! Cumva, ati reusit sa fiti speciali, continuati tot asa!

    Cum am descoperit blogul?
    Tin minte ca anul trecut prin august, stateam toata ziua la calculator si cautam bloguri de carti. Am dat peste blogul Another Books World, blogul lui Geani pe atunci. Nu mi s-a parut nimic interesant, mai totul era cu si despre Divergent, iar la momentul acela habar n-aveam cu se mananca cartea aia, mi se parea neinteresanta si nu intelegeam nimic. Apoi, cred ca peste cateva luni, am intrat din greseala pe acest blog si m-am inscris la concursul de fidelitate ce era atunci in desfasurare. Prima data aveam mereu tendinta de a ma gandi, e bine sau nu ce zic? Dar, mi-am dat seama pe parcurs ca ceea ce spun nu trebuie sa fie pe placul oamenilor, trebuie sa fie sincer. Chiar daca eram eu aia mai micuta de pe aici, am fost acceptata si pentru asta trebuie sa le multumesc si celorlalti cititori ai blogului. De la acea inscriere pana acum, nu am putut sa trec cu vederea peste vreun articol, poate nu au fost comentate, dar am citit toate articolele de cand m-am abonat la blog.
    Si, desi nu tine de povestea “cum am descoperit blogul”, tin minte foarte bine acel articol in care era anuntata prezenta lui Ale printre administratori, ca sa zic asa. Si, cand ale s-a oferit sa imi toate seria HP in format electronic, am inceput sa vorbim si a fost asa fain. Chiar ma bucur ca voi sunteti echpa ABW .

    Si, ia stai! Tu intrebi cat timp am de gand sa stau pe aici? Nici sa nu tegandesti ca veti scapa vreodata de mine. O sa viu mereu aici sa ii sustin pe cei dragi mie, sa viu aproape de familie🙂

  4. La multi ani si la cat mai multe postari interesante! Eu cred ca v-am descoperit blogul in urma unui search in lista blog-roll al Bianca de pe quietreading, de abea o descoperisem pe ea, si m-am uitat de alte bloguri si uite asa am dat si peste voi, cred ca va stiu inca de la inceput, dar nu stiu de ce puteam sa jur ca blogul vostru are mai multi ani nu doar unul, am impresia ca va cunosc de foarte mult timp! doar ce v-am descoperit si pe timpul acela era doar Geani administrator cand am castigat concursul de creatie cu tema Halloween in urma caruia m-am ales cu multe carti frumoase: 07.11.2012- voucher Libris 40 lei: Anna cu ochii verzi de Sveva Casati Modignani vol1+2 (47,89 p.i, 84,34%=7,5), Ferma animalelor de George Orwell 16,95; Gramatica limbii spaniole (4 lei, 10%=3,6), Sezonul otravit de Tasha Alexander(14,90, 49,66%=7,5), Mary Poppins P.LTravers(7 lei, 30%=4,9), pentru ca mai apoi sa castig un concurs de fidelitate care a avut ca finalitate un concurs de creatie fiindca nu va puteati hotari:) fusesem la egalitate cu alte participante ca si nr de comentarii daca nu ma insel, iar in final compunerea Lumea umbrelor v-a placut si am primit drept premiu primul volum din chimie perfecta pe 19.02.2013, de aceasta data nu mai erati doar unul erati doi, se alaturase si Alexandra blogului!(chiar imi aduc aminte ziua in care am primit newsletter-ul si era anuntata prezenta ei ca administrator al blogului). Acum cateva luni 2-3 am fost la un pas sa acstig un concurs de fidelitate, dar randomul a decis ca premiul sa se duca la o alta participanta! Va multumesc frumos pentru premii si pentru ca va stimulati permanent cititorii blogului! de asemenea va multumesc pentru postarile frumoase pe care le realizati, mie imi place ca avem si aceleasi gusturi literare, suntem fani cronicile din narnia, harry potter:)) si in curand o sa ma mai corupeti voi si cu alte lecturi si o sa ma determinati as fac rost de ele! Apreciez foarte mult blogurile in care exista un club de cititori fideli, care aleg sa nu isi piarda timpul aiurea si se conving ca lectura nu ucide:))! Vreau sa va urez la multi ani si peste 4 ani-5 poate chiar mai mult, cand o sa incepeti sa va matrizati! sper doar ca indiferent cat de mult veti creste sa nu uitati sa cititi si sa impartasiti parerile voastre pe acest blog, macar o data pe luna daca timpul nu va va mai permite la un momentdat pentru ca vor aparea si alte responsabilitati care va vor ingreuna misiunea de a posta! LA MULTI ANI G&A!

  5. La multi ani!
    A trecut deja un an.Posturi foarte bune,recenzi foarte bune si totul facut de 2 oameni simplii si intelectuali!Multumim mult pentru ceea ce ne-ati oferit si ne veti oferii.LA MULTI ANI!

  6. multi ani inainte:):*, este un blog minunat cu articole foarte bine scrise, un blog interesant pe care il urmaresc de multa vreme si imi cer scuze ca nu comentez asa cum mi-as dori, dar voi ramane o abonata fidela si de acum incolo, ma intereseaza lumea cartilor si acest blog este printre preferatele mele.Ma bucur ca am avut sansa sa dau peste acest blog si vreau sa urez numai bine si la cat mai multi abonati:*:)

Leave a Reply

