R.I.P. Corey Monteith

 

  Imi pare rau ca trebuie sa va dau aceasta veste, dar actorul Corey Monteith, interpetul lui Finn in bine cunoscutul serial american “Glee”, s-a stins din viata. M-am gandit sa va anunt deoarece stiu ca sunt pe aici cativa fani Glee.

 In cadrul unei conferinte de presa, politia din Vancouver a confirmat decesul acestuia. Conform detaliilor oferite, in jurul pranzului, actorul si-a ratat ora de predare a cheii. Angajatii hotelului i-au verificat atunci camera unde i-au descoperit corpul fara viata.

 Deocamdata nu se stie cauza mortii, dar a fost exclusa posibilitatea unei crime, din moment ce Cory Monteith se cazase singur in camera de hotel cu o noapte in urma. Majoritatea tabloidelor insa speculeaza ca ar fi vorba despre o supradoza.

  Imi pare nespus de rau! Glee nu va mai fi la fel fara Corey:(. Dumnezeu sa-l ierte!

-G

8 thoughts on “R.I.P. Corey Monteith

  1. Doamne,cand am aflat de dimineata,nu mi-a venit sa cred.Pacat.Avea doar 31 de ani.Misiunea lui pe Pamant se terminase.RIP!

  2. Eu chiar ma uitam la Glee. Nu eram mare fan,dar ma uitam. Dar acum nu prea mai vreau sa ma uit,deoarece nimic nu va mai fi la fel fara el :-<

  3. Nu eram un mare fan al lui Cory,dar imi pare rau pentru el.Il respectam pentru ceea ce facea.E un actor talentat😦 Pacat de el.Cand am vazut stirea pe ProTV nu-mi venea sa cred.Pare ireal.

    • Imi placea foarte mult serialul,dar pacat ca nu va mai fi la fel.Adica pe bune,nimeni nu poate sa inlocuiasca pe altcineva indiferent despre ce persoana e vorba.Pacat!! RIP

  4. Nu ma uitam la Glee, dar imi pare rau pentru fiecare om care se stinge din viata mult prea din timp! la 31 de ani avea toata viata inainte! stiti ca am mai discutat noi despre viata minunata a vedetelor, o viata roz de suprafata, o masca, aceste vedete au aparent tot ceea ce isi doresc insa se pare ca faima nu le este de ajuns fiindca se pierd in niste dependente care le aduc moartea! pacat! dumnezeu sa il odihneasca in pace!

  5. Sunt fana Glee si desi Finn Hudson nu a fost intotdeuna pe placul meu sunt de parere ca acest serial nu va ma fi niciodata la fel. Nici macar nu stiu cum se va simti Lea avand in vedere ca trebuie sa filmeze, stiind ca iubitul ei ( viitor sot, deoarece aveau sa se casatoreasca peste doua saptamani) nu ma este.
    Este un mare pacat, dar poate aceasta lume a pierdut un actor talentat, insa lumea de dincolo a capatat un inger. Odihneascase in pace!

  6. Nu prea sunt eu o mare fana a serialului,dar imi pare rau ca el nu mai e.Serialul nu va mai fi la fel fara el si imi pare rau si pentru logodnica sa,sper ca va reusi sa treaca peste asta.Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

Leave a Reply

