10 Quotes of Albus Dumbledore

  • “After all to the well organized mind, death is but the next great adventure.”

  • “Do not pity the dead Harry.  Pity the living, and, above all, those who live without love.”

  • “Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open.”

  • “It is a curious thing, but perhaps those who are best suited to power are those who have never sought it.  Those who have leadership thrust upon them, and take up the mantle because they must, and find to their own surprise that they wear it well.”

  • “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

  •   “It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.”

  • “Dark times lie ahead of us and there will be a time when we must choose between what is easy and what is right.”

  • “It is our choices…that show what we truly are, far more than our abilities.”

  • “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

  • “It’s the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.”

Avand in vedere cele 10 citate de mai sus va propun sa cugetati un moment asupra lor si sa scrieti intr-un comenatriu ce ati realizat sau ce concluzie ati tras .

-A

20 thoughts on “10 Quotes of Albus Dumbledore

    • De cand am terminat de citit ultima carte din serie nu cred ca a fost o zi in care sa nu ma gandesc la HP:| si mie imi lipseste foarte mult!

    • :)) Poti sa mai citesti o data cartile sau sa te uiti la filme daca iti place seria atat de mult.

  1. Dumbledore e personajul preferat din HP. Mi-e dor de Harry Potter,dar mi-e lene sa citesc :))

  2. Hey Ale, sti doar ca sunt proaspat iesita de sub magia Harry Potter, m-au uns pe suflet aceste citate….ce concluzie sa trag??????? Decat ceea ce trageau toate personajele din carte, ca Albus inseamna iubire, ca iubirea este cheia rezolvarii tuturor problemelor. Vorba lui Larentyzu, ce mi-as fi dorit sa-l am si eu profesor…

  3. Ale sa sti ca o sa imi ajunga si mie setul Cronicile din Narnia iar acest lucru se datoreaza in mare parte recenziei tale.

      • hmmm sunt trecute de mult pe wishlist-ul meu, dar eu de obicei cand cumpar ceva sau fac rost de ceva imi place sa iau setul complet nu pe bucati, ca sa pot trece de la o carte la alta sa nu stau cu sufletul la gura! Magie, Zborul, Leacuri, Expeditia, Sirena, Fieful! de abea astept sa mi le iau si pe acestea! si Cronicile Spiderwick 5 volume, am vrut si Tunele dar am renuntat dupa ce am citit cateva capitole din Tunele 5 si mi-am dat seama ca nu ma atrage cu nimic! mai vreau Percy Jackson si olimpienii si Hotul vrajitor pierdut! sunt convinsa ca niciuna din aceste carti nu o vor detrona pe mult placuta serie Harry Potter dar tot o sa le cumpar!

      • Septimus Heap e mai pentru copii, nu se maturizeaza asa mult ca Harry Potter de-a lungul seriei, dar in rest e foarte buna, are idei mult mai stralucite. Si inca nu sunt toate, trebuie sa apara si volumul 7, Fyre😉

  4. Chiar acum o săptămână m-am uitat la ultimele 4 filme. Şi ce-am mai plâns la ele.
    Îmi pare rău doar că nu am apucat să citesc toate cărţile.
    Chiar este o serie care trebuie citită/văzută.

  5. Frumoase citate!! Eu am vazut filmele si am citit doar primele trei volume,Trebuie neaparat sa dau o tura pe la biblioteca vara asta si sa le citesc.😀

  6. I miss Dumbledore so much😦
    Harry Potter a avut o influenta de-a lungul copilariei mele si m-a intristat finalul acestei serii, insa va dainui intotdeauna in inima mea sentimentul acela pe care l-am avut prima data cand am deschis o carte HP.
    Personajele au fost unele epice si cred ca profesorul Albus a fost cel mai enigmatic. Intotdeauna a lasat impresia ca exista ceva mai mult dincolo de spusele lui, iar caracterul sau a fost conturat cu maiestrie, intrucat am avut impresia ca lui nu ii este frica de nimic si este invincibil.
    Cuvintele lui au fost bine alese si cred ca aceste citate reprezinta esenta acestui personaj.

Leave a Reply

