Sapte zile de vara #3

  Poate unii dintre voi sunt destul de norocosi sa isi permita sa plece din tara, sau macar din orasul natal si sa viziteze locuri noi pe timpul vacantei de vara. Ati fost vreodata in vreo tara straina? Ce ati vizitat? Daca ati avea sansa, unde ati merge? Si ce ati vrea sa vedeti?

  Eu am fost in mai multe tari, dar as dori tare mult sa merg din nou in Grecia pentru ca mi se pare o tara extraordinara pe care nu am avut sansa sa o cunosc cum trebuie pentru ca eram mic.

-G

16 thoughts on “Sapte zile de vara #3

  1. Eu am fost doar de vreo doua ori in Germania, la parintii mei😀 Asta a fost acum 3 si acum 4 ani. Din pacate de atunci nu am mai avut ocazia sa merg pentru ca ai mei nu au mai avut asa mult timp liber. In Grecia era cat pe ce sa merg cu unchii mei, dar a picat exact in saptamana cu evaluarile, asa ca ghinionul meu😀
    Sunt multe tari pe care as vrea sa le vizitez, poate cel mai mult Franta? S-ar putea sa ajung si acolo pentru ca liceul la care mergem eu si Ale obisnuieste sa organizeze excursii in afara tarii in fiecare an😉

    • Antonia, cred ca iti este greu fara parinti langa tine….unchii/bunici si toate rudele din lume nu pot suplinii absenta parintilor, eu asa cred

      • Nu e ca si cum nu i-as vedea deloc, sunt acasa cam 4-5 luni pe an😀 E greu, dar stiu ca sunt plecati sa munceasca pentru mine. Daca stateau in Romania, probabil era mai rau. Si bunicii n-au cum sa le ia locul, dar sunt foarte buni si ar face orice pentru mine, asa ca sunt norocoasa sa-i am😉

  2. Din păcate,nu am fost(până acum) în nici o ţară străină.Sper ca vara asta să se întâmple miracolul :)). Cel mai tare mi-aş dori să vizitez Anglia,pentru că doresc ca,atunci când termin liceul,să studiez acolo.😀

  3. Am avut ocazia sa plec din tara dar mi-a fost frica de calatoria cu avionul, iar in autocar nu am incredere sub nicio forma, iar lipsa de incredere mi s-a sporit si mai mult de cand cu tragicul accident soldat cu atatia morti in Muntenegru. Dar excursii in tara am intreprins peste tot, dupa ce de la 3-4 ani am tot mers cu parintii la mare in statiunea Mamaia, si foarte putin la munte- Curtea de Arges, si putin din Transfagarasan pe unde este Omul de Fier pentru ca apoi s-a pus o furtuna si nu am mai putut inainta! De cand sunt cu iubitul meu, el fiind un iubitor de munteeee, in prima noastra excursie impreuna, in 2008 am fost la mare cum am vrut eu, in statiunea Mamaia, iar apoi au urmat in 2009-2013 excursii chiar si de 2-3 ori pe an, in statiunile de pe valea Prahovei, Valea Oltului, valea Cernei, respectiv Sinaia-Predeal-Busteni-Azuga, Baile Olanesti, Transfagarasan pe care l-am traversat complet(o minunatie, vi-l recomand!), Baile Herculane. Anul acesta nu am plecat nicaieri deocamdata, am fost doar in martie pe 23/24/25 la Predeal intr-o excursie castigata de mine in care nu ne-a costat decat transportul, cu masina noastra personala, cu aceasta ocazie am invatat sa schiez, si a fost pentru prima data cand am fost intr-o statiune primavara(desi era iarna complet, ningea viscolit si o mare parte din drumuri erau blocate). Aceasta excursie mi-a deschis apetitul pentru altele in sezonul de iarna, sigur voi mai alege Predealul pentru a ma distra in excursii iarna, e foarte frumos si de o cazare buna va puteti bucura la Cabana Fulg de Nea, unde am fost noi cazati, un hotel rustic la baza partiei Clabucet! Anul acesta ne gandeam sa ne ducem prin august pe la sfarsitul lunii pe Transalpina sau la mare in Mamaia ca nu am mai vazut-o din 2008, dar cine stie…mai vedem!

  4. Pingback: Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards |

  5. Am petrecut acum ceva timp 3 luni in Italia. Am vizitat-o practic pe toata inafara de insule si Ventia, iar asta e unul dintre cele mai mare regrete ale mele. Mi-ar placea sa vizitez multe alte tari, dar cand e vorba de o vacanta sau ceva, parca ma atrag mai mult destinatiile din Romania. Sunt atat de multe atractii pe plaiul nostru, de ce sa le uitam?

    • nu numai ca sunt multe dar sunt si foarte frumoaseeee! eu cred ca e bine sa descoperim frumusetile tarii noastre inainte de frumusetile celorlalte tari!

    • Asa e, Romania este una dintre cele mai frumoase tari ale lumii. Cat despre Italia, cum ai putut sa te duci acolo si sa nu vizitezi Venetia? Daca as fi fost in locul tau, cred ca direct acolo ma duceam :))

  6. Din pacate nu am avut sansa sa plec din tara inca.Dar mai intai vreau sa vizitez toate locurile din tara si apoi sa plec inafara!!😀 Mi-ar placea sa fac inconjurul lumii,daca as avea posibilitatea.🙂

  7. Nu am calatorit prin lume din pacate, dar in septembrie in sfarsit voi merge la Londra ( si Paris). Am muulte obiective turistice pe care vreau sa le vizitez si i’m so excited. Cel mai incantata sunt de Disneyland. Poate nu mai am zece ani, dar taramul lui Micky Mouse nu tine de varsta.
    As vrea sa merg intr-o buna zi si in SUA….oriunde. Bine, mai exact New York. Asta e visul meu inca de cand ma taram in patru labe:)) si sper sa se indeplineasca.

  8. Da am fost.am fost in multe tari si cel mai mult mi-a placut Londra.O ador adica.Lumea de acolo este altfel,mentalitati diferite.Cand am revenit in tara parca m-am intors dintr-un loc super undeva in Evul Mediu unde inca lumea se injura pe la intersectii in Bucuresti,adica in toate orasele e la fel.Scarbos!
    Si mi-ar placea sa vad New York-ul.

Leave a Reply

