Spring Breakers, Now You See Me, World War Z, The Purge

In cadrul acestui articol o sa vorbesc despre trei productii cinematografice pe care le-am vazut in ultimele luni si despre care consider ca trebuie sa vorbesc deoarece au avut un anumit impact asupra mea si mi-ar placea sa va convingeti si voi.

  Am asteptat foarte mult filmul acesta si mi-am facut sperante foarte mari. Trebuie sa spun ca m-a dezamagit foarte tare la inceput. Povestea a fost una bine gandita: 4 adolescente jefuiesc un magazin ca sa plece in vacanta de primavara, ceea ce deja a devenit o traditie in SUA, perioada in care tinerii se imbata si se drogheaza in fiecare zi pana nu mai stiu de ei.

  Din pacate regizorul nu a facut prea multe cu povestea, filmul fiind dominat de scenele cu fete goale (chiar si dupa parerea mea nu cred ca erau necesare scene nud la fiecare 3 secunde). Pe parcursul filmului m-am cam plictisit putin, povestea mi s-a parut trasa de par, dar abia la sfarsit am inteles adevaratul sens al filmului. Si asta este ceea ce conteaza si mai ales faptul ca actorii au jucat foarte foarte bine. Selena Gomez a fost ok, Vanessa Hudgens a fost super ok, dar Ashley Benson mi s-a parut extraordinar de buna.

  In concluzie, merita sa vedeti Spring Breakers pentru ca il veti gasi distractiv in anumite momente si pentru ca la sfarsit iti dai seama ce impact are asupra ta mesajul filmului.

Nu stiu de unde sa incep. Cred ca este cel mai bun film pe care l-am vazut anul acesta si cu siguranta cel mai bun film de genul crime/thriller. In primul rand actorii au fost extraordinari, in prim plan gasindu-i pe Jesse Einsenberg si Woody Harrelson, dar nici restul echipei nu s-a lasat mai prejos. 

  In principiu este vorba despe 4 magicieni ( sau iluzionisti) care sunt chemati la o intrunire, ca un an mai tarziu sa ajunga sa sparga o banca din Paris in timp ce ei sunt in Las Vegas. Si asta este doar inceputul.

  Filmul este demential, te face sa gandesti incontinuu si nu te plictiseste nici macar o secunda. Intreaga poveste e bazata pe ceva de genul :”The closer you look, the less you`ll see” si abia la sfarsit o sa-ti dai seama cat de multa relevanta are aceasta idee asupra filmului.

  Din punctul meu de vedere puteti sa va uitati chiar acum la el, sau daca aveti posibilitatea mergeti la cinema pentru ca inca mai ruleaza,  fiinca este un film care isi merita banii pe deplin.

  Chiar ieri am fost sa vad filmul asta, fara sa am cine stie ce asteptari. Dar surprinzator mi-a placut foarte mult. Nu este ceva nou pentru filmele cu zombie, are aceasi idee: faptul ca te transformi in zombie se datoreaza unui virus, esti sensibil la sunete, mori doar daca esti impuscat in cap. Ca orice film cu zombie a trebuit sa contina un tip destul de prost( sau patriot, cum vreti voi) , in cazul acesta personajul lui Brad Pitt, care sa se duca in lume sa caute leacul.

  Ceea ce a fost diferit la World War Z este nivelul la care s-a realizat. Virusul calatoreste in toata lumea si se raspundeste in cateva zile, populatia fiind mai degraba dominata de zombie. Nu a fost nimic banal sau prost facut, totul a parut extrem de real, mai ales acele momente cand  zombie se catarau unii pe alti ca niste furnici pana cand ajungeau sa sara un zid imens de zeci de metri.

  A fost un film impresionant, care a reusit sa ma tina interesat si foarte tensionat pe tot parcursul acestuia. Merita vazut, nu va lasati distrasi de cuvantul zombie, chiar nu conteaza. A primit si un sequel care probabil va fi realizat peste multi ani pentru ca productia acestui film a durat undeva la 3-4 ani.

   Cum ar fi dacă o noapte pe an ai avea voie să ucizi fără să fii pedepsit, 12 ore în care nici poliţia şi nici salvarea nu ar funcţiona, şi totul pentru ca în restul anului să trăieşti liniştit, fără teama că ai putea fi atacat? Cum ar fi să ai o noapte pe an în care să poţi dezlănţui fiara din tine asupra celui pe care îl urăşti, dar pe care nu ai voie să-l atingi în restul anului?

   Ideea filmului a fost super originala si super interesanta, iar bugetul filmului a fost unul destul de scazut. Multa lume spune ca a fost plictisitor si prost gandit. Din punctul meu de vedere a fost foarte interesant si captivant si m-a tinut in suspans pe toata durata acestuia. 

  Va recomand sa il vedeti si sa nu aveti prejudecati pentru ca nu o sa va para rau. Eu cand am auzit ideea filmului m-am gandit ca ar fi extraordinara pentru un roman distopic, nu?

In concluzie ati gasit ceva care sa va faca cu ochiul?

-G

17 thoughts on “Spring Breakers, Now You See Me, World War Z, The Purge

  1. “Spring Breakers “.L-am vazut si eu.Doamne,a fost oribil.Foarte pervers si exact cum ai spus si tu,fete dezbracate la fiecare 3 secunde.Si scena din piscina e horror pentru un film.Insa,nu le-am vazut pe celelalte doua si chiar mi se par foarte bune.De-abia astept sa le vad.

  2. Nu am vazut niciunul din filme,dar vreau foarte mult sa vad “Now you see me” si “World war Z”,pe cand “Spring Breakers ” nu prea ma atrage asa mult.😀

  3. Spring Breakers nu m-a atras prea mult niciodată,dar acum că ai punctat tu câte ceva, nu mă mai atrage deloc :)) . World War Z chiar vreau să-l văd. Ce naiba? Îl are pe Pitt în el :)) În rest,chiar îmi plac recenziile tale şi de la filme, şi de la cărţi! Multă,multă baftă în continuare!

  4. Spring Breakers am auzit ca nu ar fi cine stie ce, dar daca intr-o zi nu am ce face o sa ma uit la inceput de curiozitate, pe mine daca nu ma prinde din primele minute Adioooo nu am rabdare sa vad ce se mai intampla ii dau un ultimatum de 30 de mintue fiecarui film si apoi spun Pas daca nu imi place, pe mine nu ma deranjeaza scenele de sex daca sunt plasate la locul lor intr-un film
    Now you see me iti spun sigur ca o sa ma uit la el, auzisem de el si ma incanta ideea filmului si distributia!
    World war Z- unii spun ca e prost/altii ca e bun, parerile sunt impartite, pai cred ca o sa ma uit sa vad cum joaca Brad Pitt
    Heeeeiiiii daca ma mai uit la imaginea filmului The purge de cateva ori nu mai dorm la noapte!!!! nu ma uit la filme horror deci nu o sa il incerc vre-odata! ar fi un subiect bun de distopie intr-adevar, un nebun sa ucida 12 ore fara ca nicio institutie sa nu functioneze, iar apoi totul sa revina la normal si sa nu se stie nimic de persoanele disparute, totusi mi se pare o idee diabolica, nici nu vreau sa ma gandesc la o asemenea posibilitate, si ma gandesc cum se termina filmul? daca acel criminal nebun nu are nicio posibilitate sa fie prins, atunci filmul incurajeaza un plan malefic dus pana la capat cu succes si sigur nu imi place!

  5. Trebuie sa vad si eu The Purge, World War Z (dupa ce citesc cartea, bineinteles) si Now you see me, pentru ca imi place enorm ideea. Presimt ca va fi ceva gen Prestigiul si Iluzionistul!😉

  6. Spring Breakers a fost o mare dezamagire si imi pare sincer rau ca am dat bani pe bilet. Distributia a fost buna, dar scenariul a fost pueril, Adolescenti drogati care se lafaie pe la petreceri aproape goi. Mama ce poveste! Ideea in sina cu jefuitul unui magazin pentru a putea pleca in vacanta a fost una buna, dar adaptarea m-a lasat rece. Ma asteptasem la ceva mai mult de la filmul asta.
    Cat despre Now you see me nu am avut ocazia sa il vad, dar sunt sigura ca nu ma va dezamagi.

Leave a Reply

