Melodia zilei #187

Today I don’t feel like doing anything / I just wanna lay in my bed

Astazi vom vorbi despre o melodie mai veche de-a lui Bruno Mars , si anume “The lazy song” . Cred ca melodia asta ma reprezinta cel mai bine in aceasta perioada pentru ca de cand am luat vacanta tot ce fac este sa dorm , sa citesc si sa ies afara. =)) Avand in vedere si numele melodiei ( Gorilla ) de pe ultimul sau album , dar si vidoclipul melodiei de astazi ne putem da seama foarte usor ca Bruno iubeste gorilele , nu-i asa? =))

-A

11 thoughts on “Melodia zilei #187

  1. Bruno Mars este un geniu, ce ma binedispune cu melodiile lui la orice ora din zii. Atat versurile, cat si videoclipurile reflecta stari emotionale si nu ai cum sa nu il indragesti.
    Intr-un timp melodia asta ma reprezenta, dar multumita unor circumstante nedorite a trebuit sa las lenea ce ma caracterizeaza si sa pun osul la munca.
    Inca mai sunt zile in care fredonez “Today I don’t feel like doing anything”, deoarece in mod evident e mai dragut sa lenevesti in pat decat sa faci cine stie ce activitate obositoare.
    Oh, da, Bruno e un model demn de urmat cu pasiuni ciudate. How can u not like a monkey/gorilla? :)) Are un stil aparte si e ceva de capul lui. Canta excelent live, iar timbrul lui vocal e asa…melodios, perfect, fara cusur, fara cuvinte.
    Inainte sa mor sper sa merg la un concert de-al lui because this dude it’s freaking awesome!❤

    • Exact.Pe mine ma linistesc melodiile lui,ma scot din pasele proaste.Sunt superbe,mai ales “When I Was Your Man”.E preferata mea.

  2. A nuuuuuu nuu clar!:)) eu nu suport acest videoclip, cand vad maimutele astea imi vine sa sparg ecranul! si mai este o melodie acum la moda, The naughty boy La la la, cand il vad pe chinezoiul ala mic cum isi baga degetele in urechi si zice La la la mor! :)) Ce bine e sa lenevesti, nu e cazul meu deocamdata nu am luat vacanta, de abea la sfarsitul lunii iulie o sa simt vacanta, pana atunci imi rapeste din timp licenta!

  3. Ador melodiile lui Bruno Mars si nici asta nu face exceptie!!!😀 Vreau sa fac atat de multe vara asta,dar pana acum doar am dormit,am citit si m-am distrat alaturi de prietenele mele! Chiar trebuie sa fac ceva in legatura cu asta :))

  4. Vara trecuta melodia asta era preferata mea.De fapt,Bruno Mars este unul dintre artistii mei preferati,are o voce superba si melodiile lui sunt foarte bune.Nu exista una care sa nu-mi placa.De asemenea,imi place si videoclipul.E foarte amuzant.

  5. Mie nu imi place atat de mult melodia asta, dar imi plac altele precum “Grenade”, “It will rain”, “When i was your man” sau “Just the way you are”.

Leave a Reply

