Fata de hartie de Guillaume Musso

Tom Boyd este un scriitor celebru, aflat în pană de inspiraţie. Billie este o tânără frumoasa şi rebelă, cu un simţ al umorului neobişnuit. Dar mai e un amănunt: Billie este chiar eroina romanelor lui Tom. Intr-o noapte, când el se afla pe buza prăpastiei, ea prinde viaţă. Şi îi aduce o veste tulburătoare: dacă el nu mai scrie, ea va muri. Astfel începe o călătorie halucinantă, în care Tom trebuie să-şi recapete inspiraţia, ca să poată salva viaţa femeii de care tocmai se îndrăgosteşte. Explozivă şi plină de umor, cu accente de comedie romantică şi thriller, Fata de hartie sfidează orice scenariu previzibil.

Tom şi Billie vin din lumi diferite, dar care se hrănesc una din alta. Cine va învinge în acest joc dur al seducţiei: realitatea sau ficţiunea?

,,Dintre toate personajele pe care le-am creat, Billie este preferata mea. Îi simt atât de tare lipsa, după ce am terminat de scris romanul, încât s-ar putea spune că sunt îndrăgostit!”    Guillaume Musso

De multe ori mi-a facut cu ochiul aceasta carte , dar nu am stiut ce sa fac.

Voi ati citit-o? Cum vi s-a parut? Mi-o recomandati?

-A

9 thoughts on “Fata de hartie de Guillaume Musso

  1. nu am citit-o dar am vazut cateva recenzii pozitive la ea si cred ca nu o sa te dezamageasca! eu sunt curioasa cum se va termina, dat fiind ca ea e un personaj si el este un autor, nici nu e de mirare ca de acest personaj s-a indragostit cel mai mult pana acum pentru ca prezinta exact relatia autor-personaj:) super! o sa fie si ecranizata din cate am inteles! Guillaume Musso , Cecilia Ahern si Nicholas Sparks sunt trei autori pe care mi doresc in biblioteca mea si pe care inca nu ii am!

  2. Mi-a facut de multe ori cu ochiul trebuie sa recunosc ! Eu zic sa o citesti nu ai nimic de pierdut daca nu iti place o lasi🙂

  3. Am citit-o si pur si simplu am adorat-o. Sigur nu vei regreta daca vei citi cartea.
    Desi, da impresia ca e o alta simpla carte de factiune, dar nu e deloc asa. E o carte care iti dovedeste ca viata merita traita, indiferent de situatiile pe care le intalnesti. E o carte despre viata, magica, pe care pur si simplu incepi sa o iubesti cand o tii in mana, doar datorita faptului ca exista.

    • Ce frumos ai spus!!
      Daca e despre viata,vreau clar s-o citesc.De fapt,toata lumea ar trebui s-o citeasca si sa-si dea seama ca viata nu e atat de rea.

  4. Eu am citit-o. Ţi-o recomand. E una dintre cărţile care m-au impresionat şi sigur n-ai regreta dacă ai citi-o. Pur şi simplu, m-a captivat de la început şi până la sfârşit. Din păcate, eu a trebuit s-o citesc online, dar oricum, merge şi aşa.

  5. Eu nu am citit-o.Dar mi-as dori.Am auzit numai recenzii pozitive si pareri numai de bine.Subiectul e unul foarte interesant si titlul e chiar metaforic.Sper s-o citesc in curand.

  6. Desi am auzit numai de bine de ea,nu am apucat sa o citesc inca.Sper sa am ocazia sa o fac!!😀

Leave a Reply

