In my mailbox #43

IMG_0255

Geani:

   Luna asta am reusit sa strang cateva carti pe care deja le-am citit in mare parte. De la bookfest mi-am luat “Sub aceeasi stea”, “Jurnalul unui adolescent timid” si “Percy Jackson”, de la Diverta mi-am luat “Hobbitul”, iar cineva mi-a daruit “Imparatul mustelor”. Pentru primele trei carti mentionate deja aveti recenzii pe blog, iar pentru celalalte doua o sa fac cat de curand.

IMG_0258

IMG_0259

IMG_0257

IMG_0261

IMG_0260

Alexandra:

Enigma Otiliei si Nunta in cer sunt cartile pe care le-am primit ca premiu acum , la sfarsit de an. Enigma Otiliei am citit-o deja si mi-a placut chiar foarte mult.

Voi ce ati mai achizitionat in luna iunie? Ce aveti de gand sa achizitionati in luna iulie?

-G,-A

16 thoughts on “In my mailbox #43

  1. Și mie mi-a plăcut Enigma Otiliei🙂 . Să știi că și „Nuntă în cer” e frumoasă doar că eu nu am citit-o cum trebuie, am frunzărit-o alert.

    • sa o reiei e mai usor de inteles chiar si decat Enigma Otiliei! o sa iti placa! mergi pe mana mea ca eu merg pe a ta cand vine vorba de recomandari sti tu Olivia Joules…:))!

    • Enigma Otiliei e una dintre cartile care a reusit sa imi patrunda pana in suflet si abia astept momentul in care o sa trebuiasca sa o mai citesc o data la liceu, desi am citit-o de 2 ori pana acum.

  2. la Jurnalul adolescentului timid mi-a placut recenzia ta!
    Sub aceeasi stea m-ai determinat sa o trec pe wishlist, imi place ca e emotionanta si trage semnale de alarma cu privire la pretuirea vietii!
    Percy Jackson si olimpienii e si ea trecuta pe lista mea, zilele trecute mi-am facut o lista de carti clasice, contemporane, serii, pentru copii, si romanesti:) care imi lipsesc si am constata ca imi trebuie muuuuulteeee! dar e bine ca mai tai din cand in cand de pe ele!
    Hobbitul o am si am citit-o asta primavara parca, dar nu prea m-a incantat….ori eu am fost intr-o pasa proasta ori cartea nu a avut acel ceva care sa ma determine sa imi placa, cert este ca nu prea mi-a placut, as relua-o candva sa vad daca imi va placea….Eu de Tolkien mai am Domnul Bliss:)) o carte super draguta pentru copii ilustrata de insusi Tolkien, o carte care este intr-un suport toc de carte, foarte draguta, si care este scrisa pe o pagina in romana si pe alta in engleza, o sa o citesc intr-o zi sa vad cat e de draguta pentru un copil!
    Despre imparatul mustelor nu am auzit nimic, habar nu am despre ce este vorba, asa ca sunt curioasa cand o sa revii cu o recenzie a cartii!
    Enigma Otiliei mi-a palcut, am citit-o ca lectura obligatorie in liceu.
    Va recomand si Nunta in cer, mie mi-a placut foarte mult!
    Ce am mai cumparat/primit/castigat/dobandit prin schimb de carti?
    deci in luna iunie mi-am cumparat seria Harry Potter si am ajuns la volumul 7…din pacate o sa ma despart cat d curand de prietenii mei….si simt ca o sa imi lase un golin suflet, de aceea tot trag de lectura….sa nu se termine. Sunt foarte curioasa mai ales ca in volumul 6 am ramas socata de moartea lui Dumbledore, pur si simplu tot asteptam sa se intample ceva si sa nu fi murit, si am ramas si mai socata cand am auzit cine era printul semi pur?!!!Plezneala? si tot nu inteleg de ce a avut Dumbledore atat incredere in acel nesuferit pe care eu nu l-am suportat niciodata si in care nu am crezut niciodata. La un momentdat chiar am inceput sa il compatimesc si pe Draco…ce pot sa spun decat ca de abea astept sa vad cum gaseste Harry horcruxurile, si cum va decurge relatia cu Ginny!
    In iunie am primit – castig- Otravurile din Caux volumul 2 si mi-am cumparat de pe emag volumul 1 din Otravurile din Caux de Susannah Applebaum, castigasem acum cateva luni Seria Doctor Proctor a lui Jo Nesbo- volumele 2 si 3 Dr Proctor si Cada timpului si Dr Proctor si sfarsitul lumii poate, si mi-am cumparat tot de pe emag Dr Protcor si pudra pentru parturi:):)) nu stiu cand o sa le citesc, dar probabil ca in acea saptamana o sa rad copios. Primisem tot castig Volumul intai din Cincizeci de umbre ale lui Grey si mi-am cumparat de pe emag volumul al doilea de ELJames. La un schimb de carti cu Romina am obtinut Tunele volumul 5. Si maine astept un colet de la Elefant , un premiu care contine: Volmul al treilea din Cincizeci de umbre ale lui grey pentru a-mi completa trilogia desi l-am citit in format ebook, Fericirea incepe azi de Jamie McGuire, Apa pentru elefanti de Sara de Sara Gruen, Chimie perfecta 3 Reactie in lant de Simone Elkeles pentru ca am primele doua volume si le-am citit si de abea astept sa citesc ultima carte din trilogie, Pe strada Dublin de Samantha Young despre care am auzit ca e la fel de buna ca trilogia Cincizeci de umbre, si deschide si ea o serie de 3-4 carti care vor aparea la editura Trei. Ce intentionez sa imi mai iau?! pai ceva din lista pe care v-am trimis-o, mi-ar placea mult Moarte subita sau E usor sa te iubesc pentru ca nu era pe stoc la elefant orice din lista aceea de top 10 pe care am trimis-o din care din cate vedeti au mai fost eliminate carti!

  3. Sub aceeasi stea si Jurnalul unui adolescent timid sunt niste carti superbe si sper ca in viitorul apropiat sa fac rost de niste bani ca sa mi le achizionez, deoarece reprezinta povesti de viata cutremuratoare ( ca sa zic asa). Mi-a placut foare mult filmul The Perks of being a wallflower, iar Logan Lerman a jucat formidabil M-a facut sa simt acea atmosfera tipica intr-un liceu si chiar mi-am pus si eu niste intrebari existentiale dupa ce am citit descrierea cartii Sub aceeasi stea.
    Percy Jackson si Olimpienii este o serie pe cinste si mi-a adus aminte de zilele bune in care citeam Harry Potter, insa am lecturat acesta serie ( patru volume) in engleza. Am avut tentativa de a cumpara primul volum, dar o prietena care a citit aceasta carte mi-a adus la cunostinta faptul ca traducerea nu este prea stralucita si nu se merita sa dau bani asa aiurea.
    Am citit Hobbitul in urma cu cateva saptamani si este una dintre acele carti care iti place indiferent daca esti sau nu esti fan a genului in care se incadreaza. Tolkien a reusit sa contruiasca cu maiestrie o lume aparte in care te pierzi odata ce incepi sa parcurgi fila cu fila volumul. Avand in vederea diversitatea fintelor care se regasesc in acesta carte, nu ai cum sa nu te plictisesti, iar actiunea reuseste sa te suprinda pas cu pas.
    Cat despre Enigma Otiliei trebuie sa o citesc si eu vara asta. Din cate stiu se studiaza la liceu si chiar nu vreau sa ma trezesc in clasa a noua intr-o buna zi ca trebuie sa fi ctit aceasta carte. Nu prea imi place mie sa fiu stresata in ceea ce priveste lectura unei carti, tocmai de aceea imi voi face timp si ei bine…voi face cunostinta cu personajele create de George Calinescu.
    La capitolul achizitii de carti stau cam prost. Nu prea mai am bani de buzunar, iar parintii mei trec printr-o perioada mai nasoala, asadar trebuie sa ma multumesc doar cu cartile de la biblioteca si e-bookurile de pe net. Sper din tot sufletul ca luna urmatoare sa reusesc totusi sa imi iau Jurnalul unui adolescent timid, Sub aceeasi stea, E usor sa te iubesc, Destine la limita si seria True Blood.

  4. Ah, vai, ce cărţi frumoase. Jurnalul unui adolescent timid şi Sub aceeaşi stea sunt pe lista mea de cărţi pe care vreau să le citesc. Şi celelalte par drăguţe.

  5. eu in iunie am primit asa: van allen 4 ,chloe king 3 pe care le am in dublu exemplar, darul (vrajitor si vrajitoare 2) si mi-am cumparat cincizeci de umbre 2 si tradari- altfel de ingeri 2 si cam atat , putin cam saraca luhna

  6. Uff! Nu tin minte exact ce mi-am cumparat in luna iunie, sunt atatea!
    Mi-am luat doua carti de-a unei tinere doroheience, un frumos volum de poezii “Umeri de flori”, al treilea scris de ea si o proza, “Blestematii”. Despre proza nu stiu ce sa zic, nu am citit-o inca, insa volumul de poezii, ce contine doar poezii cu vers alb, rima imperfecta. Desi nu sunt o adepta a poeziilor, cartea ei nu am putut sa o las din mana. Se vede ca scrie cu atat de multa pasiune si ca ii place ce face, avand deja mai multe carti publicate la varsta de 15-16 ani, e un tanar talent!
    Mi-am cumparat “Dispozitive Infernale”.vol.1 de pe elefant si am citit doar primul capitol s imi place foarte tare, abia astept sa am cand sa o termin, acum sunt la bunica si am uitat sa o iau cu mine.
    La sfarsitul anului scolar, am primit “Jurnalul unui adolescent timid”, iar faptul ca pe prima pagina e o mica scrisoare de la doamna diriginta catre mine o face si mai buna, o face pefercta! Am terminat azi cartea si nu ma pot abtine sa nu ma gandesc daca acum particip sau nu si ca vremea nu e prea buna pentru a putea merge sa citesc “De veghe in lanul de secara”, afara pe iarba in gradina de flori sau in gradina de legume de unde pot zari lanuri de secara. M-a facut sa reflectez asupra vietii, sa incerc sa traiesc mereu inconjurata de prieteni si fericire, asa cum se intampla in zilele si saptamanile excelente.
    Mi-am cumparat de la librarie “Mic dejun la Tiffany”, carte pe care in cateva ore am devorat-o pentru ca am simtit ca e scrisa special pentru mine, pentru a ma delecta cu ea in timp ce imi savuram clatitele si ciocolata calda. Pentru ca mi-a placut foarte tare, am decis sa mai imi cumpar o carte din colectia “Top 10+ Polirom”, am mers la librarie si mi-am cumparat “In noapte”, care dupa descrierea ei, promite multe si sper sa fie pe masura asteptarilor mele.

  7. Felicitari pentru toate cartile!! Imi plac cel mai mult “Jurnalul unui adolescent timid” si “Sub aceeasi stea”.”Hobbitul” e singura pe care o am si eu.

Leave a Reply

