Sapte zile de vara #1

Hei prieteni! 

  Oficial a inceput vara pentru toata lumea ! ( Ei bine, mai putin pentru cei care dau BAC-ul). Astazi deschid o noua rubrica dedicata verii. In fiecare articol vom vorbi despre o activitate pe care o desfasuram vara si o sa va prezint o melodie pe care eu o consider perfecta pentru vara. 

  Astazi vom vorbi despre lumina, caldura, fericire, distractie, plaja, mare. Va place sa mergeti la mare, cu prietenii cu familia, sa faceti toate activitatile specifice unei astfel de excursii?

Lasa totul inapoi
Sa fugim in mare goi
Hai acum ca ne-am gasit
S-alergam spre rasarit.

-G

13 thoughts on “Sapte zile de vara #1

  1. De-abia astept sa merg la mare anul asta! Chiar daca urasc soarele, ma duc la mare doar pentru apa🙂 Oricum, de cand ma stiu imi placea marea. Tot timpul mi se pareau interesante valurile si faptul ca acolo aerul e asa diferit. Poate anul asta merg si la discoteca (mai ramane de vazut), dar la karaoke sigur o sa merg🙂 E frumoasa vara, dar uneori prea calda pentru gustul meu🙂

      • mie nu-mi place melodia asta de nici o culoare ,ma asteptam la altceva din partea lor

      • Ce-i drept, nici mie nu-mi place melodia, dar fiecare cu gusturile lui (si numarul de dislike-uri de pe youtube spune multe). Plus ca e copie fidela a unei altei melodii!

      • multi nu o plac ca e mazare acolo:)) eu n-am nimic cu nimeni, stiu ca e o copie a altei melodii dar mie imi place ritmul!

    • Si eu la fel!!Eu chiar vreau sa merg nu ma intereseaza cat de cald e,dar vreau sa ma vad la mare. :))

  2. eu astept sa termin cu bacul si va fi cu siguranta o vara de neuitat ..eu una iubesc anotimpul asta

  3. Mie nu prea imi place vara, urasc caldura si soarele, mult mai mult imi place iarna, simt o apropiere mai mare de familie fiindca sunt foarte multe sarbatori! De exemplu acum toarna cu galeata si mie imi place ploaia! :)) Din 2008 nu am mai fost la mare, am fost numai la munte de 2-3 ori pe an, insa la mare i-am spus pas. Imi aduc aminte ca in copilarie mergeam cu parintii si bunicii in statiunea Mamaia si stateam chiar si 30 de zile cat avea tatal meu concediu si ma intorceam neagra ca tuciul! Aveam niste rude la Murfatlar(pe atunci ii spunea Basarbi la aceasta localitate) si nu ne costa cazarea, ne costa doar drumul zilnic dus- intors pana la statiune de cativa kilometri vre-o 20 km daca nu ma insel oricum nu foarte mult! In 2008 am fost cu prietenul tot la acele rude si am stat cateva zile, iar acum fiindca in martie am fost la Predeal ma gandesc sa merg in august la mare tot in statiunea Mamaia de care ma leaga atat de multe amintiri- insa ma gandesc si la varianta propusa de iubitul meu Transalpina?! fiindca nu am fost niciodata la munte pe Transalpina…sa vedem….poate sfarsesc si nu ma mai duc nicaieri:))

    • Nici mie nu prea îmi place vara:)). Eh, mă rog, eu prefer toamna şi primăvara. Cu toate astea, fiecare anotimp are ceva special şi specific care mă face să aştept sosirea lui. Într-un fel sau altul. Dar toamna şi primăvara sunt preferatele mele.

  4. Ma bucur ca a venit vancata si am scapat de examene. In sfarsit ma simt libera sa fac tot ce doresc inclusiv sa merg pe la biblioteca in cautare de vreo carte buna sau sa ies cu prietenii. Momentan nu am efectuat nicio activitate disctractiva, ca sa zic asa, din cauza ploii si vremii deloc favorabile. Din pacate soarele nu straluceste, iar vantul nu se domoleste, asadar mai rabd cateva zile pana se va face frumos.
    Am impresia ca vara asta va fi incendiara ( mda, cam ironic avand in vedere ca mai frumos e toama afara), insa imediat ce ma vad inscrisa la liceu si termin cu toata zarva asta voi pleca la sora mea la Bucuresti, iar distractiva va fi garantata. Desi nu va avea suficient timp pentru a-l petrece alaturi de mine din pricina practicii si a jobului, am cativa prieteni acolo, in conluzie nu ma voi plictisi.
    E posibil sa merg si la mare cu parintii, dar nu-i nimic sigur.
    Momentan astept sa vad daca vremea se imbunatateste, iar planurile de vacanta vor veni de la sine.

  5. Imi place sa merg la piscina, dar mersul la plaja nu ma incanta deloc. Nu stiu de ce, nu sunt facuta pentru mare, pur si simplu. Iubesc sa merg in exursii cu prietenii mei si sa facem tot felul de activitati, focuri de tabara, batai cu perne si alte lucruri specifice, pana la urma, acestor exursii.
    Iubesc muntele si nu ratez nici o ocazie sa il vizitez. Luminca, caldura, fericirea, distractie exista si la munte, nu doar la mare. Ca sa te distrezi nu ai nevoie de mare, ci doar de o gasca destul de nebuna care sa reuseasca sa te faca sa te simti bine. Reteta perfecta pentru o vara de exceptie: o gasca nebuna, nu un drum la mare. Asta e opiniua mea.

Leave a Reply

