Stiati ca…#7 – Jennifer Lawrence

Photoshoot-by-Mark-Seliger-Vogue-2012-HQ-jennifer-lawrence-33286692-2000-1345

  • Obisnuieste sa-si urmareasca idolii la petreceri mondene.
  • Primul ei job de actrita a fost ca mascota intr-un show numit “Monk”.
  • La premiile Golden Globes din acest an, Jennifer a castigat la cateogoria Best Actress, invingand-o astfel pe celebra Meryl Streep, iar pe statueta primita scria “I beat Meryl”, aluzie la un celebru film. Meryl nu a apreciat gluma lui Jennifer.
  • 2013 cu siguranta a fost anul lui Jennifer aceasta castigand Best Actress in cadrul premiilor Oscar, Golden Globes, MTV Movie Awards si multe altele.
  • Cand era in scoala generala, obisnuia sa minta ca are piciorul amputant ca sa fie scutita.
  • Uraste tocurile.
  • A acceptat cu greu rolul lui Katniss, fiind constienta de popularitatea cartiilor.

-G

16 thoughts on “Stiati ca…#7 – Jennifer Lawrence

  1. Sunt multe lucruri aici pe care nu le stiam despre ea.De exemplu,nu ar fi acceptat rolul lui Katniss???Si cand te gandesti ca rolul asta i-a adus celebritatea si ca e indragita de o multime de oameni.

  2. Daca stam sa ne gandim, fiecare om are cate ceva despre care nu stie nimeni🙂 Mie imi place de Jennifer si ma bucur ca ea joaca in ‘Jocurile Foamei’. E o actrita foarte buna. Faza cu acceptatul rolului cu greu pentru popularitate o stiam si chestiile cu premiile si sincer, cred ca e prima vedeta pe care o aud spunand ca uraste tocurile🙂 Aici sunt de acord cu ea🙂 Sper sa nu se ‘strice’ si ea ca alte vedete.

    • avem toti cate ceva despre care altii nu stiu, dar in momentul in care se afla ca in cazul ei, atunci deja nu mai este un secret!

    • Nu neaparat rolul din Jocurile Foamei i-a adus celebritatea. S-a facut remarcata in X-Men: First Class si Winter’s Bone inainte de a aparea in JF. Si chiar daca nu accepta, urma Silver Linings Playbook, care avea sa ii aduca atatea premii. Sa nu uitam nici de Serene, filmul care este programat la sfarsitul anului acesta si care e posibil sa o faca si mai cunoscuta.

  3. nu am vazut jocurile foamei si nici nu am citit romanele, nu o cunosc pe actrita insa dupa ce ai prezentat toate aceste lucruri despre ea pot sa spun ca este o fire ambitioasa daca a reusit sa devina in cele din urma actrita. Are un lucru in comun cu mine, uraste tocurile, si eu la fel, eu nu am decat incaltaminte joasa, si cand trebuie sa ma duc la vre-o nunta imi este atat de greu sa merg chiar si pe un pantof cu un toc cui de maxim 5 cm. Mintea ca are piciorul amputat?! nu-i tocmai ok, se spune ca daca minti cu astfel de lucruri pana la urma le patesti, sa speram ca nu o sa aiba parte de asa ceva. Cunosc niste situatii similare si persoanele in cauza chiar au patit-o…. Eu nu as fi putut niciodata sa mint cu probleme de sanatate, dar alte minciuni ca sa fiu scutita as fi fost capabila/si uneori am fost:D capabila si le-am spus, minciuni salvatoare, pe la scoala.

      • Ms Laurentiu,🙂 nici nu stiu ce sa citesc ce sa aman ce sa cumpar si de ce sa mai fac rost, sunt ingropata in lecturi:-) o sa le vina si lor randul intr-o zi

  4. Jennifer Lawrance este o actriţă bună şi îmi place foarte mult cum joacă. Cel mai mult îmi place faptul că nu are aere de divă şi este foarte amuzantă. Se potriveşte foarte bine în rolul încântătoarei Katniss şi în opinia mea, face o treabă excelentă, dându-i viaţă pe marile ecrane. Anul acesta aştept cu nerăbdare The Hunger Games şi sunt sigură că nu mă va dezamăgi. Are acel ceva care o face deosebită şi sunt convinsă că în timp va cuceri inimile tuturor dacă nu a făcut-o deja. Fata are un imens talent. Nu degeaba e cea mai bună actriţă a anului 2012.

    • :))) Mie nu-mi plac,dar nici nu-mi displac.Adica sa nu fie de 20 cm ca nuuu.Mai bine merg in balerini.

Leave a Reply

