Melodia zilei #184

Remember only God can judge us / Forget the haters cause somebody loves you.

   Miley Cyrus revine in atentia publicului cu un nou sound, un nou stil si o noua frizura. In primul rand urasc cum s-a tuns, deoarece ea este foarte frumoasa cand are parul lung. In al doilea rand, melodia de fata, primul single de pe noul album, se numeste “We can`t stop” si cu siguranta este ceva diferit. La inceput mi s-a parut groaznica, dar exact cum se intampla mereu a ajuns sa-mi placa, mai putin partea cu vocea robotica( strica toata melodia). Melodia este super pentru vara, plina de viata si catchy

  Mi-as fi dorit ca videoclipul sa nu incerce sa arate atat de mult cat de “cool” este Miley si cum a ajuns ea la o varsta la care isi permite sa bea, sa se drogheze sau sa manance bani pe paine, pentru ca imi place mult de tot cum este filmat, arata super bine.

-G

13 thoughts on “Melodia zilei #184

    • Cred ca totul a inceput cand s-a drogat la majoratul ei.De fapt,cred ca a fost influentata de cineva sa faca asta si cred ca i-au picat bine publicitatea,faima si bineinteles,banii.Nu-i asa?

      • Chiar daca ar fi fost influentata, daca ar fi avut capul pe umeri si ar fi gandit ce e bine pentru ea, nu s-ar fi apucat de droguri si toate prostiile astea pentru a atrage atentia. Prostiile astea iti construiesc doar o imagine negativa. Ar fi trebuit sa judece cu propriul creier, nu sa se ia dupa altii. Dar vedetele fac chestiile astea prostesti doar pentru a fi in centrul atentiei s sunt convinsa ca stiu ca isi distrug sanatatea.

  1. Doamne,melodia asta e preferata mea la momentul actual.Videoclipul e horror,e prea pervers,insa melodia transmite un mesaj bun de urmat pentru toata lumea.

  2. Eu nu sunt foarte mare fana a ei. Pentru copii ea este inca Hannah Montana ,pacat nu vreau sa ma gandesc ce-o sa zica micutii ca o s-o vada pe la stiri drogata.
    Trebuie sa recunosc ca imi place o singura melodie a ei: Stay

  3. Niciodata nu mi-a placut tipa asta, mi s-a parut o ingamfata, verisoara mea mai mica cu 6 ani decat mine a fost fascinata de Hannah Montana avea toate obiectele cu Hannah, incat ma dispera cand o vizitam! Anul trecut mi-a facut cadou de ziua mea un portofel cu hannah Montana:)) in care mi-a pus ceva! Portofelul a fost ciopartit de mine si am taiat poza si am lipit alta cu mine:)). Tipele ca ea ar putea avea totul si totusi nu au nimic, isi bat joc de ele sincer….droguri si alte chestii…Eu jur ca nu o recunosteam daca nu spuneati cine este, si-a batut joc de ea in videoclipul acesta, s-a tuns era mult mai frumoasa cu parul lung, doamneee si urasc persoane care scot limba asa cum o scoate ea, urasc! nu imi place nici melodia, dar de ce sa nu recunosc ca nu imi place probabil unde nu o sufar pe aceasta domnisoara! Ma intreb acum ce s-ar intampla daca toate domnisoarele din ziua de azi i-ar urma exemplul si ar afce ce face idolul lor Hannah Montana. In locul lor as arunca toate obiectele cu ea, fiindca nu este un exemplu tocmai bun de urmat!

    • Acum vreo 3 ani, eram leit verisoara ta, probabil. Aveam absolut totul cu Hannah Montana: pixuri, caiete, perne si tot felul. Tin minte ca la ziua mea, majoritatea cadourilor erau in legatura cu Hannah Montana.

  4. Miley Cyrus era o drăguţă, mai ales în Hannah Montana şi chiar nu ştiu ce s-a întâmplat cu inocenta tânără, care se afla în ipostaza de adolescentă obişnuită şi star internaţional. Aş minţi dacă aş spune că imi place stilul ei actual. Pur si simplu cred ca nu i se potriveste si nu o reprezinta. Daca ei ii place totusi imaginea cu care se afiseaza, gesturile pe care le face si felul in care se comporta atunci e alta problema. Fiecare om are dreptul de a se manifesta in modul in care simte, dar cred ca ea exagereaza.
    Nici melodiile ei actuale nu mai au acel ceva deosebit, iar videoclipurile chiar nu sunt adecvate fanilor ei ( ma refer la fetitele de 12 ani care se uita la Hannah Montana si isi vad idolul facand ca toti descreieratii). Mai adecvat pentru ea mi se pare stilul country. Imi amintesc ca a facut o sesiune live si a cantat melodia Jolene, iar vocea ei suna minunat. Chiar si “haterii” care nu o agreaza au admis la acest videoclip ca are o voce buna, dar nu canta ceea ce trebuia.
    Imi pare rau de Miley. Ar fi ajuns o vedeta country, la fel ca si tatal sau, daca isi vedea de drumul ei, dar o voi mai spune inca odata: daca ei ii place felul in care traieste atunci e ok. E viata ei si toate cele…insa mai sunt si unele persoane care o iau drept model, tocmai de aceea ar trebui sa aiba mai mare grija la comportament.

  5. Nu o sa comentey ca ea ca persoana pentru ca toti avem dreptul de a lua anumite decizii in privinta vietii noastre si nu cred ca ar trebui sa judecam pe cineva pentru alegerile sale. Intr-adevar, era mai draguta in Hannah Montana, dar toti crestem, nu putea ramane acea fetita mereu, nu?
    Melodia, pe de alta parte, imi place foarte tare si mi-a placut din prima clipa in care am auzit-o, e asa energica, perfecta pentru distractiile de vara. Videoclipul mi se pare prea exagerat, dar pastreaza tonul piesei.

  6. Imi place melodia,dar Miley nu-mi mai place deloc!! Am inteles ca s-a tuns pentru o cauza nobila,dar totusi…mi-as fi dorit sa isi lase din nou parul sa creasca nu sa il tunda de fiecare data cand are ea chef. Ii statea mult mai bine cu el lung si o facea mai draguta fata de cum e acum! Si chestiile alea cu Hannah Montana nu mi-au placut niciodata!! Sper sa redevina fata ce era odata!!

Leave a Reply

