Recenzie: Sarutul Mortii de Rachel Caine

Vampirul Michael Glass tocmai primeşte apelul telefonic pe care-l aşteptase de multă vreme. Muzica lui a atras atenţia unui renumit producător muzical din Dallas, care vrea să-i înregistreze un disc demo şi să îi organizeze câteva concerte… ceea ce înseamnă că Michael va trebui să pătrundă în lumea oamenilor.

Însă nu va călători singur. Îl vor însoţi în primul rând prietenii săi umani – rebela Eve, deseori neînţeleasa Claire şi curajosul Shane.Alături de ei va fi prezent, în calitate de escortă, vampirul Oliver, nemuritoare mână forte. Cu un astfel de grup, totul se poate transforma însă într-o excursie de coşmar.

Şi, într-adevăr, aventura care-i aşteaptă se dovedeşte mai periculoasă decât orice închipuire. Captivi în orăşelul Blacke, alături de oameni care-i urăsc şi un sălbatic grup de vampiri nomazi, dornici să-şi ofere un ospăţ scăldat în sânge, Michael şi prietenii săi riscă să nu mai ajungă în Dallas la timp… sau chiar niciodată.

Am inceput volumul cu numarul opt din minunata serie Vampirii din Morganville cu asteptari destul de ridicate, deoarece seria mea cu vampiri preferata. Nu am fost dezamagit nici de aceasta data, acest volum aducand un strop de noutate seriei deoarece actiunea nu se mai petrece in Morganville. Pana acum tindeam sa cred ca farmecul acestei serii este oferit de atmosfera creepy data de ansamblul in care se desfasoara actiunea-misteriosul si intunecatul Morganville din Texas. Am inteles la sfarsitul acestui volum ca defapt ador aceasta serie din cauza personajelor care sunt atat de naturale incat le simt ca niste prieteni apropiati.

Acest volum este unul definitoriu pentru caracterul eroinei noastre- Claire. Aceasta creste in acest volum, devine o luptatoare, incepe sa ia atitudine si sa ia unele decizii importante pentru viata ei. Iubirea dintre Michael si Eve se dezvolta frumos in acest volum, ei devenind tot mai apropiati din cauza faptului ca Eve incepe sa devina geloasa pe toate fanele iubitului ei cantaret. Shane este irevocabil si incontestabil indragostit de Claire, la fel si ea de el. Dar din punctul meu de vedere, povestea lor nu este cea mai bine conturata printre povestile de dragoste ale lui Rachel Caine, deoarece nu mi se pare reala ( cel putin in acest volum), dar asta este doar parerea mea.

Mi s-a parut volumul cu numarul 8 cel mai bun? Aproape. Inafara de primul volum, care este preferatul meu deoarece m-a introdus intr-o noua lume care mi-a deschis pasiunea pentru seriile ce contin multe carti, presupun ca volumul 8 imi place cel mai mult deoarece arata sugereaza inocenta personajelor ( sau poate chiar a oameniilor in general) in situatii limita, situatii nemaintalnite de ei  si in care nu se simt deloc comfortabil.

Am citit cartea foarte repede, in 2 zile, deoarece a venit vacanta si am timp sa fac ce vreau. Din moment ce nu ies decat seara (cand nu lesini pe strazi de cald) , toata ziua stau si citesc. Firul povestii a fost foarte usor de urmarit, captivant si plin de suspans, nici macar nu mi-am dat seama cand s-a terminat.

In concluzie, avand in vedere toate cele mentionate, va spun ca daca nu ati citit seria Vampirii din Morganville, sa mergeti repede sa o cititi, iar daca ati citit-o sa-mi spuneti in sectiunea de comentarii de mai jos ce parere aveti despre volumul 8.

5

6 thoughts on “Recenzie: Sarutul Mortii de Rachel Caine

1. Nu am citit nicio carte din aceasta serie, cand o sa o vad pe Alexandra online intr-o zi cand intru pe messenger o sa-i cer primul volum in format ebook si cand o sa am dispozitie si timp o sa-l citesc sa vad daca ma prinde seria, din ce spui tu e interesanta, eu in afara de Harry Potter care are 7 volume nu m-am incumetat sa citesc serii mai lungi. Mai am putin si termin Ordinul Phoenix, este superrrr, de la printul semipur nu am pretentii mari dupa ce am citit recenzia ta, si urmeaza apoi talismanele mortii si cred ca voi simti ca imi pierd cei mai buni prieteni cand o voi termina…

• https://anotherbooksworld.wordpress.com/?s=harry+potter nici nu puteai sa lasi vre-unui volum o parere negativa, toate sunt ffff bune, eu m-am referit la precizarea ta cu privire la faptul ca se povesteste foarte mult din trecut lucru care nu prea te-a incantat, urmeaza sa vad daca pe mine ma incanta, maine cred ca ma apuc sa il citesc:-) .

• Nu cred ca ai inteles bn contextul …dar e ok:))…am zis ca de obicei urasc cand se povesteste mult dar in aceasta carte mi-au placut povestirile din momnt ce erau spuse de Dumbledore si se refereau la Tom Riddle a.k.a. Voldemort.Sper sa iti placa carteaaa si sa te bucuri cat poti de mult de magia Harry Potter:*

2. m-am oprit pe undeva pe la volumul trei in parte pentru ca restul nu le-am mai gasit la biblioteca dar si pentru ca nu m-au fascinat intr-atat incat sa fac orice ca sa pun mana pe ele

3. Aceasta serie are ceva aparte, întrucât nu se aseamănă cu nicio carte despre vampiri pe care să o fi citit. Aici vampirii sunt nişte creaturi ale nopţii feroce, care nu se îndrăgostesc de muritoare şi îşi trăiesc povestea de dragoste ca nişte adolescenţi la pubertate, ci fac victime în rândul oamenilor şi nu arată pic de milă. Cred că cel mai bun exemplu de vampir nebun şi rău ar fi Oliver. În prima parte mi-a lăsat impresie bună, fiind şeful lui Eve, care nu lasă pe nimeni să facă ceea ce doreşte în localul său, dar în volumul doi ( parcă) şi-a arătat adevarata faţă. Totuşi, nu este atât de egoist, deoarece are ca obiectiv salvarea vampirilor bolnavi, infectaţi de Bishop. Personajele principale, în special Michael sunt bine conturate, iar autoarea ne oferă o diversitate de personalităţi, astfel încât niciunul nu se aseamănă cu celălalt.
    Un lucru pe care nu l-am favorizat ar fi atitudinea lui Claire. Tot timpul se lasă călcată în picioare de Monica şi acolitele sale, neîndrăznind să îşi impună punctul de vedere. Bine măcar că a prins ceva curaj de-a lungul celorlalte volume. Claire s-a maturizat şi a devenit mai suportabilă, reuşind să o urmăresc cu sufletul la gură în această aventură memorabilă.
    Cartea a fost fantastică, iar seria continuă să mă surprindă. Având în vedere numărul volumelor e suprinzător faptul că aceşti vampiraşi încă mă ţin într-un suspans teribil.