Melodia zilei #182

You’re on a different road, I’m in the milky way / You’re from the 70’s, but I’m a 90’s b*tch.

      Icona Pop sunt the next big thing din Suedia, mutate pe pamant american si avand un succes de necontestat. Dou-ul feminin electro a dat lovitura peste ocean cu piesa I Love It si rapid au intrat in atentia industriei muzicale.

   Din punctul meu de vedere tipele au un super sound, super fresh care este numai potrivit pentru vara. Melodia I love it nu mi-a placut de la inceput, dar intr-o zi m-am trezit ca fredonam prin clasa “I crashed my car into the bridge. I don`t care.” si nu stiam de unde vine. Cand am ajuns acasa am cautat pe youtube si mi-am dat seama cat de tare este melodia, si mai ales versurile. Ce credeti de Icona Pop?

-G

4 thoughts on “Melodia zilei #182

  1. :)) mie imi place la nebunie melodia! sti unde am descoperit-o eu? la NFS Most Wanted jocul pentru android pe tableta! eu reusesc sa castig toate cursele cand am melodia asta pe fundal, imi da curaj sa termin cursele:). O ador!

    • ok serios , firar tastatura deci reiau …. pe mine m-a innebunit tata cu ea , la radiourile din belgia este foarte difuzata, iar in salile de sport e nebunie deoarece e foarte ritmata

Leave a Reply

