Cover reveal

Harry Potter and the Chamber of Secrets by J.K.Rowling anniversary edition

Yey! Yey! Yey! Astazi a fost dezvaluita si coperta celui de-al doilea volum al celebrei serie “Harry Potter” (coperta reeditata de la primul volum o puteti vedea tot aici pe blog ) .

Pentru cei care nu stiu , cu ocazia aniversarii a 15 ani a acestei serii , s-a hotarat ca fiecare coperta sa fie reeditata. Cartile vor putea fi cumparate incepand cu toamna acestui an .

Mie , cel putin , mi se par mult mai reusite decat cele originale , deoarece acestea noi surprind un moment care cu siguranta ramane intiparit in mintea fiecarui fan al acestor carti😀

Nu e geniala?

-A

 

6 thoughts on “Cover reveal

  1. Ahhh mor dupa aceasta serie, mi-am cumparat-o de vre-o saptamana la o super oferta si am ajuns la HP si pocalul de foc. Mie imi plac copertile vechi asa cum le am eu, pana la urma ce mai conteaza coperta? Cand stim ca au un continut fantastic pt orice cititor de orice varsta. Dupa ce termin seria mi s-a pus pata sa fac rost de setra Tunele despre care am auzit ca ii calca pe umeri seriei Harry Potter! Asa este? Ati citit-o complet?

      • Tocmai incercam sa fac rost de seria tunele, nu mi-o recomanzi? Nu e nimic de capul ei?

      • depinde…primul volum chiar mi-a placut…a fost ok..nimic impresionant…cand vad 800 de pagini la volumul 2 nu imi vine sa ma apuc:| pt ca nu prea vad unde s-ar mai duce povestea…

    • Sunt si eu de aceeasi parere ca a ta,continutul conteaza. Insa de multe ori mi s-a intamplat sa aleg o carte dupa coperta. Aceste romane nu le-am ales asa,pe lista lecturilor pentru vacanta din clasa a 5-a scria titlul primului volum,si am fost curioasa cand am vazut;si,astfel,am citit toate volumele fara sa ma opresc,pe unele chiar le-am recitit,si le-am gasit si mai frumoase decat la prima lectura. Nu vreau sa supar pe nimeni,dar coperta asta chiar nu ma atrage. Pare a fi o imagine din desenele animate,iar Harry Potter nu are nicio legatura cu ele. Coperta asta atrage copii mici,nu adolescentii care inca nu au citit cartea,ba chiar ii indeparteaza,iar romanele mi se par mult prea dure pentru varsta copilariei. Coperta veche cu Phoenix-ul(sper ca nu le incurc) este mult mai reprezentativa. Acela era punctul culminant,si salvarea;masina apare in mai multe volume,nu are o valoare asa de mare. Sa stii,Agnes,ca si pocalul e la fel de minunat,iar moartea lui Dumbledore chiar m-a impresionat. Mi-am dat seama de la primele randuri din piatra filozofala ca Joane are un talent extraordinar,dar acel moment chiar e genial,simteam tot ce simtea si Harry,sau mai bine zis nu simtea.

Leave a Reply

