Eu, haios? O poveste din generala de James Patterson

Cop_Eu_haios

Presărată cu glume, bancuri şi o mulţime de desene amuzante, EU, HAIOS? este o carte de neratat pentru toţii copiii, fani actuali sau viitori ai GENERALEI.
În plus, profesorii, educatorii şi părinţii vor găsi în ea un puternic mesaj educativ şi optimist, atât de necesar pentru formarea copiilor de azi, prezentat cu inteligenţă şi iscusinţă într-o poveste alertă, amuzantă, pe care copiii o vor considera irezistibilă.
Deşi viaţa nu i-a adus bucurii, ci dimpotrivă, doar necazuri, Jamie este un adevărat supravieţuitor şi are rezerve infinite de bună-dispoziţie, înţelegere şi haz. Scaunul cu rotile în care trebuie să-şi ducă viaţa după accidentul în care şi-a pierdut părinţii, traiul dificil în noua familie adoptivă, hărţuielile din partea bătăuşului şcolii nu reuşesc să îi ştirbească deloc optimismul şi farmecul pe care le degajă la tot pasul. Iar de prieteni nu duce lipsă, nici de un unchi iubitor, nici de o simpatică colegă de şcoală… care vrea să îl cunoască mai bine!
Încurajat de unchiul său, Jamie va participa chiar şi la Concursul Cel Mai Amuzant Copil Comedian de pe Planetă – iar rezultatul va fi NEAŞTEPTAT! Ambiţia lui secretă de a deveni cel mai mare comedian al planetei poate nu e doar un vis?
Nu am citit nici un volum din aceasta serie , insa pot spune ca James Patterson este un autor foarte bun. Am citit primul volum din Maximum Ride si chiar mi-a placut ( daca nu ati citit pana acum aceasta carte ve-o recomand  ) .
Primele doua volume :
Ce parere aveti despre aceste carti?
-A

One thought on “Eu, haios? O poveste din generala de James Patterson

  1. 🙂🙂🙂 pe mine ma tenteaza de mult chiar daca nu mai am varsta potrivita pt ele, eu iricum am lectura diversificata, iar atunci cand vreau sa ma relaxez citesc carti pt copii. Ador umorul, intr-o carte si mi-ar placea sa citesc aceasta serie, eu de James Patterson am citit Vrajitor si vrajitoare si Darul dar nu mi-au placut, insa aceste carti sigur sunt pe gustul meu. Ms ca ai spus despre ce este vorba in carte, acum e pt prima oara cand aud si eu despre ce este vb cu adevarat, imi imaginam eu ca este orba de intamplarile unui pusti dar nu stiam ca el este intr-un scaun cu rotile, ca are o familie adoptiva si ca aspira catre titlul de cel mai bun comedian al planetei

Leave a Reply

