Percy Jackson – Sea of Monsters : Trailer

Nu am vazut pana acum primul film din Percy Jackson , The Lightning Thief , pentru ca nu am citit nici o carte din aceasta serie. Sper ca anul acesta sa citesc macar primele 2 volume din  . Insa , pentru cei care adora aceasta serie , am o veste buna! Cel de-al doi-lea film , Sea of Monsters va aparea  in vara aceasta , pe 7 august 2013.

Daca sunteti curiosi , mai jos aveti trailer-ul filmului :

Este cineva nerabdator sa vada filmul?

-A

One thought on “Percy Jackson – Sea of Monsters : Trailer

  1. Eu nu vreau sa vad filmul pana nu cumpar cartile, imi place sa citesc cartea apoi filmul…

Leave a Reply

