Divergent & The Maze Runner Pics

DIVERGENT_510x765

 

DIVERGENT

 

   Man, I`m so excited about this movie!

  Prima poza ne ofera atat de multe. Putem sa vedem cam cum arata orasul si cladirile, putem observa cum se imbraca cei din Abnegatie si cum se imbraca cei din Neinfricare. Scena prezentata in prima poza este una cheie, atunci fiind prima oara cand Tris il vede pe Four. A doua poza este dintr-o scena destul de tensionata, o scena in care caracterul lui Tris incepe sa evolueze, intreptandu-se spre nivelul de initiata.

the-maze-runner-concept-art

 

capture-20130516-015600

 

    Nu stiu sigur de ce, dar sunt mult mai curios in legatura cu The Maze Runner decat Divergent. Cred ca am ajuns intr-un punct in care sunt mai obsedat de seria asta decat seria Veronicai Roth. Prima poza este absolut wow wow wow! Am auzit ca este doar un concept pentru labirint, dar sunt sigur ca va arata ceva in genul, pentru ca asa este si pe coperta cartii. In a doua poza putem observa toata gasca pe platourile de filmare: Thomas, Minho, Chuck, Teresa, Newt, Alby etc.(o sa fac zilele astea un articol despre cast-ul acestei productii, cum am facut si despre Divergent, Vampire Academy, City of Bones si Hunger Games).

Ce credeti? Eu unul…nu mai am cuvinte:-D!

-G

7 thoughts on “Divergent & The Maze Runner Pics

  1. Am inteles ca imaginile nu sunt din Divergent, ci scene din alte filmari asemanatoare. De fapt blonda nici nu poate fi Tris, e prea matura.

  2. eu ma intreb cum au resuti sa faca acele labirinturi imense, cred ca sunt facute pe calculator?

Leave a Reply

