Melodia zilei #174

This is stupid / I`m not stupid / Don`t talk to me like I`m stupid / I still love you but I just can`t do this / I`m maybe dumb but I`m not stupid.

   Stupid in Love este o melodie mai veche de a Rihannei care face parte din albumul Rated R, aparut in anul 2009. Melodia vorbeste despre greseli atunci cand vine vorba de dragoste, despre comportamentul oameniilor in astfel de relatii. Din punctul meu de vedere asta este una dintre cele mai bune si cele mai romantice melodii ale lui Riri. Voi ce credeti?

-G

5 thoughts on “Melodia zilei #174

  1. Este o melodie super!!! Dar parca nu echiar cea mai romantica…dar in curand o sa vina vara, de ce nu incercati sa puneti si melodii mai vesele:-) . :(mie mi se pare ca suferiti din dragoste….imi pare rau daca unul din voi v-ati despartit…incercati sa faceti o terapie cu melodii vesele. Ceva in genul lasa maine o sa treaca, ce daca durerea a venit si nu mai pleaca….

  2. ok, toți facem greșeli în viață, iar riri e un exemplu concret în ceea ce privește chestia asta ..Iubirea și dragostea deși par a fi același lucru , am realizat de puțin timp ca nu e același lucru so ..oricum mi-e dor de vechea ea pe actoala nu prea îmi vine să o susțin în nimic

  3. Imi place melodia asta . Urasc oamenii care ii trateaza pe altii ca si cum ar fi niste prosti si le vorbesc cu superioritate. -.-

Leave a Reply

