Pitch Perfect

   Chiar daca povestea filmului poate parea banala: niste adolescenti la colegiu care se dueleaza in competitii de cantat acapella, vreau sa spun ca Pitch Perfect tocmai a intrat in lista de cele mai bune filme pe care le-am vazut in viata mea. Pur si simplu a fost atat de bine facut si a avut tot ce trebuie: a avut suspans, a avut dragoste dar si o groaza de comedie. Acum pe bune, Rebel Wilson este atat de amuzanta facand orice. Daca Rebel sta neclintita in fata camerei, e cel mai amuzant lucru ever, iar ceilalti actori nu se lasa mai prejos.

     Am decis sa vad filmu azi noapte la 3 cand am ajuns acasa si chiar daca eram super obosit nu mi-a parut rau ca am facut-o. A fost absolut genial si va recomand sa-l vedeti chiar acum pentru ca nu va dezamagi cu siguranta. Va las mai jos trailer-ul.

-G

14 thoughts on “Pitch Perfect

  1. am vazut filmul acum cateva luni si este genialllll , m-a surprins faptul ca , actrita principala chiar avea voce…..si a jucat si in Twilight si chiar am ramas masca

  2. L-am vazut si eu aseara.E frumos filmul,dar nu au stiut sa transpuna ideea filmului.Parerea mea.

Leave a Reply

